poniedziałek, 28 listopada 2011

♥ Dzień Żelkomaniaków ♥ . !

Swoje święto obchodzą dzisiaj wszyscy ludzie, którzy uwielbiają żelki i nie są w stanie oprzeć się ich niezwykłemu zapachowi i smakowi. Jeśli chcesz dowiedzieć się czy ktoś jest Żelkomaniakiem, wystarczy, że pomachasz mu przed nosem paczką kolorowych miśków. Prawdziwy Żelkożerca zrobi maślane oczy i będzie musiał ich spróbować...

Każdy wielbiciel żelków na pytanie: "Co w nich takiego niezwykłego, że nie potrafisz im się oprzeć?", odpowie Ci, że: "Żelki są takie cudowne, ponieważ można je rozciągać, miąchać, gryźć i smakować w nieskończoność."

Do najbardziej znanych żelków należą Złote Misie Haribo, których historia sięga 1920 roku. Na forum Żelkomaniaków zajmują one najwyższą pozycję, wraz z żelkami Akuku i Śmiejżelkami, z których można układać różne śmieszne buziole.

Jeśli znasz jakiegoś Żelkożercę, kup mu dzisiaj paczkę jego ukochanych miśków. Być może usłyszysz największy komplement, jakim jest sformułowanie: "Życie z Tobą ma smak żelków." ;)

♥ Lewe Zawody ♥ . !

Cześć . ! Dzisiaj miały być zawody z siatkówki ♥ jednak nie wypaliło. Rano spotkałam się z moja koleżanką ( pzd. dla Oli ), która także miała iść. W szkole byłyśmy 30 min przed wyznaczoną godziną. Siedziałyśmy w przedsionku i gadałyśmy :P . ! Troch się nas uzbierała  ( przejścia nie było XD ) . Przyszedł pan z którym mieliśmy iść. Wyruszyłyśmy. Zawody miały się odbyć w PSP nr 34. Jednak gdy weszłyśmy do szkoły i już się przebrałyśmy w stroje sportowe, okazało się, że szkoła nas nie poinformowała iż przełożono zawody na jutro. Jedyną korzyścią było to, że nie musiałyśmy iść do szkoły, tak jak i jutro. Ale będą zaległości. Według nas powinnyśmy dostać jakieś odszkodowanie :P np. Przesunąć na o jedno miejsce do przodu załóżmy z 2 na 1 XD <hehe> . ! Mamy tylko nadzieje, że jutro nie wywiną nam takiego numeru. ♥

Życzcie nam powodzenia                            
      Pzd. Py$ka i Frugo

niedziela, 27 listopada 2011

♥ Po ostatkach ♥ . !

Cześć . ! Po wczorajszej imprezce nóg nie czuje. Bardzo dobrze się bawiłam. Pierwsze co zrobiłyśmy to opróżniłyśmy bufet < brecht > . Jak zwykle na początkach zabaw było nudno ale po jakiejś godzinie wszyscy się rozkręcili. Gdy wróciła moja siostra włączyła muzykę i się zaczęło. Nasze wrzaski było słychać na końcu ulicy :D To była udana impreza. Szkoda tylko że aparat był rozładowany. Nie upamiętniłyśmy tej nocy. No trudno ale mam nadzieję, że w przyszłym roku też będę się tak dobrze bawić  :]


sobota, 26 listopada 2011

♥ Nie ma to jak rodzinka ♥ . !

Cześć tu Py$ka . ! Dzisiaj z okazji, że są ostatki moi rodzice zaprosili parę osób. Przyjadą z miejscowości Policzna, rodzina Żaków oraz ode mnie z podwórka nasi sąsiedzi, Kudły. Impreza się rozpoczęła. Ja siedzę w moim pokoju z z bratem, Tomkiem którym puki co muszę się zajmować. A rodzice puki co z sąsiadami w salonie, i rozmawiają na różne tematy. Oooo... ktoś dzwoni do drzwi...  To rodzina Żaków. Są ze mną teraz Paulina i Karolina, moje siostry cioteczne. Weszły do pokoju i od razu zaczęły opróżniać bufet < brecht > . ! Z całej miski chipsów zostały tylko okruszki  :( . ! Mój tata już poczuł klimat... Ohooo... Muzyka na fula gra, wszyscy tańczą...


... Oooo to będzie długa noc . ! Nie wiem czy jutro wstanę z łóżka heh..!

To be continued...

czwartek, 24 listopada 2011

♥ Świeżo po dyskotece ♥ . !

Hej jestem świeżo po dyskotece wiec moje nogi to kompletna porażka. Ale się dzisiaj wytańczyłam po wszystkie czasy. Ten post będzie o nas i o naszych strojach na dyskotekę. Wiec przejdźmy do fotek:

Najpierw ja ( Py$ka ) byłam ubrana w te oto ciuszki:


                        Sukienka nieznanego pochodzenia



                   Bolerko z centrum handlowego ,, Stokrotka "



                 Buty - balerinki z sklepu obuwniczego ,, CCC "

A tak wyglądały moje ciuszki ( Frugo ) oto i one:



       Sukienka  - niewiadomego pochodzenia ( prezent)


           Sweterek bawełniany - nieznanego pochodzenia (prezent)


           Buty - balerinki ze sklepu obuwniczego ,, Deichmann"

środa, 23 listopada 2011

♥ Nawiedzony dom ♥ . !

Część jesteśmy teraz u mnie ( pisze Py$ka ). Dzisiaj doszłyśmy do wniosku że moja kamienica jest mocno nawiedzona. Oficjalnie tak stwierdziłyśmy po dzisiejszych wydarzeniach. Siedziałyśmy u mnie w pokoju pracując nad projektem na przyrodę, poczułyśmy głód więc poszłyśmy do kuchni przygotować coś do jedzenia. Nastawiłam olej na frytki i przygotowałam napoje. Usiadłyśmy przy wysepce kuchennej i rozmawiałyśmy. Nagle usłyszałyśmy głośny trzask a następnie otworzyły się drzwi wejściowe. Myślałyśmy, że to moja siostra przyszła ale przez dłuższą chwilę nikt nie wchodził. Podbiegłam szybko i jak najszybciej mogłam zamknęłam drzwi. Bardzo się przejęłyśmy. Mam remont w domu wiec prawie wszędzie leżą narzędzia, chwyciłyśmy za łomy i nasłuchiwałyśmy co się dzieje na klatce. Wyraźnie było słychać że ktoś schodzi po schodach. Serca waliły nam jak szalone. Nie mogłyśmy o tym zapomnieć, rozmowy o tak prowadziły do ostatnich wydarzeń. Podzielam zdanie Weroniki, w moim domu mają miejsce dziwne wydarzenia. Kilka tygodni temu prawie codziennie się spotykałyśmy gdyż robiłyśmy sobie świnki skarbonki. Nagle poczułyśmy w powietrzu zapach ulatnianego się gazu. Chodziłyśmy po domu i szukałyśmy źródła gazu. Po kilkunastu minutach zapach zniknął. Kilka dni później sytuacja się powtórzyła i powtarza do dzisiaj. Czasami również gdy chodzi się po domu można poczuć zapach stęchlizny, jednak gdy wróci się do tamtego miejsca zapach znika. W tym roku także nad naszym podwórzem wisiała szklana gilotyna. Pod koniec okresu letnich burz wiatr zawiał tak mocno że piętro nad moim mieszkaniem wybił szybę i otworzyła ono. W każdej chwili mogło spaść na przechodnia. Moja kamienica jest dla mnie zagadką, i nie wiem czy uda mi się ją rozwiązać.

♥ Znowu sama ♥ . !

Cześć dzisiaj nie poszłam do szkoły bo rano źle się czułam. Weroni ma teraz histe w szkole, a ja siedzę sama w domu. Nie wiem dlaczego ale od rana wzięło mnie na fotografowanie. ! Dlatego w dzisiejszym poście pokarze wam wyniki pracy mojej dzisiejszej weny twórczej. A tak poza tym jak coś wymyśle na ciąg dalszy wpisu to dam znać. A teraz przejdźmy do zdjęć, oto i one:

Zacznijmy od najróżniejszych rzeczy jakie wpadły mi w oko do fotografowania:














A  teraz sesja mycia mojego kota:











                                                                To tyle na dzisiaj :)
                                                     Pzd. Py$ka i Frugo

poniedziałek, 21 listopada 2011

♥ Jakie okulary pasują do twojej twarzy ♥ . !

Jakie okulary pasują do twojej twarzy?

Kwadratowa
Jeżeli masz szeroką brodę, a twoja buzia ma kwadratowy kształt, wybieraj okulary lekko zaokrąglone od dołu oprawki odwrócą uwagę od szerokiej żuchwy.  Górna część powinna ułożyć się na linii brwi, dzięki czemu twoja szczęka będzie wyglądała na smuklejszą.


W kształcie serca
Jeśli twoje czoło jest o wiele szersze od dolnej części twarzy to masz buzię w kształcie serca. Kup sobie takie okulary dzięki którym ten brak proporcji w budowie twarzy nie będzie się tak rzucał w oczy –owalne lub zaokrągloną i dość szeroką dolną częścią oprawki.





 


 Owalna
Masz owalną twarz? Ciesz się szczęściarzu możesz nosić wszystkie okulary w każdym dostępnym kształcie i kolorze.





 
Podłużna
Jeśli twoja buzia ma taki kształt wybieraj okulary lekko zaokrąglone i nisko umieszczone tak żeby mniej więcej znajdowały się w ołowie twarzy. Najlepiej ku sobie tak zwane aviatory.






 

 Okrągła
Jeśli masz kształt twarzy jak księżyc w pełni, noś duże okulary o kanciastych i prostokątnych kształtach. Oprawki prostokątne z grubymi zausznikami są wręcz stworzone dla ciebie.

♥ Zaprojektuj sobie ciuchy ♥

Top z suwakiem
Potrzebujesz :                                                                          
- suwak
- klej
- koszulka
Sposób wykonania:
1. Nałóż cienką warstwę kleju na suwak ( po tej stronie, której nie będzie widać )
2. Przygotuj koszulkę : rozłóż ją, a w miejscu gdzie będzie suwak połóż między warstwy papier ( tak aby klej nie skleił dwóch warstw bluzki) .
3. Połóż suwak posmarowaną klejem stroną  do bluzki, mocno przyciśnij i poczekaj aż klej wyschnie.
                                                                No i gotowe

Jeansy w kleksach
Potrzebujesz:                                                                                           
- ciemnych jeansów
- farby do tkanin
Sposób wykonania:
1.Na zwinięty kawałek czystego białego papieru nabierz niewielka ilość farby.
2. Delikatnie rozsmaruj farbę po materiale i pozwól jej wyschnąć.
3. Dla utrwalenia wzoru przeprasuj spodnie żelazkiem.
                                                             No i gotowe

Buty z frędzelkami 
Potrzebujesz:                                                                                    
- butów z stylu emu
- metr materiału imitującego skórę
- kleju do tkanin
- spinaczy biurowych
Sposób wykonania:
1.Na odwrotnej stronie materiału ok. 5 cm od krawędzi narysuj poziomą linię. Potem tnij materiał w pionowe paski od przeciwległej krawędzi do narysowanej linii.
2. Nałóż grubą warstwę kleju na ten kawałek materiału znajdujący się nad narysowaną linia i paskami.
3. Na cholewkę butów nałóż przygotowany kawałek materiału - posmarowana część materiału powinna się znaleźć w środku buta, a wycięte paski zwisać na zewnątrz.
4. Na nałożony materiał wsuń spinacze biurowe,przytrzymają go kiedy będzie się przykljał do buta.
                                                           No i gotowe

♥ 7 patentów na fajne urodziny ♥

7 patentów na fajne urodziny!

  1 Wybierz temat imprezy. 
( np Noc Wampirów )

  2 Zastanów się ile osób chcesz i możesz zarosić, i zrób  zaproszenia.

  3 Przygotuj dużo drobnych przekąsek – to klucz sukcesu! Zaserwuj gościom chipsy, paluszki, popcorn, orzeszki i owoce.

 4 Konkretna domówka potrafi mieć moc huraganu! Dlatego zanim się zacznie pochowaj wszystkie cenne rzeczy, które mogą się zniszczyć.


5 Kilka dni wcześniej przygotuj ze znajomymi listę waszych ulubionych kawałków i wybierz DJ-a. W ten sposób unikniesz kłótni i nie będziesz  musiał co minutę zmieniać muzykę.
 6 Zadbaj o to żeby przedstawić sobie tych którzy jeszcze się nie znają i rozkręć osoby, które jeszcze dobrze się nie bawią.           

 7 Nie bój się reagować jeśli ktoś za bardzo szaleje. Nikt przecież nie chce żeby impreza skończyła się przez wściekłych sąsiadów.


                                                 Życzymy udanych urodzin . ! ♥
                                                    Pzd. Py$ka i Frugo


sobota, 19 listopada 2011

♥ Wreszcie weekend ♥ . !

Cześć . ! Dzisiejszy dzień był super. ! Nareszcie się wyspałam, potem posiedziałam trochę na kompie i zaczęłam się szykować do wyjazdu do cioci na działkę. Na miejsce dotarliśmy około 13.00. ! Wszyscy goście powoli się zjeżdżali. W ciągu dnia było chłodno więc siedzieliśmy w domku cioci, graliśmy w gry planszowe, w kalambury itp. Potem wraz z siostrami ciotecznymi poszłyśmy do kuchni, przygotować słodką niespodziankę dla wszystkich gości. Ciocia pokazała nam gdzie co leży i oddała kuchnię w nasz ręce. Postanowiłyśmy że upieczemy ciasto. Miał to być tort biszkoptowy, z nadzieniem
waniliowo - truskawkowo - czekoladowym, udekorowany truskawkami  oraz oblany białą i mleczną polewą czekoladową. Wzięłyśmy się do dzieła. Każda z nas otrzymała zadanie. Karolina miała zrobić nadzienie waniliowe, Paulina nadzienie truskawkowe, a Dominika czekoladowe. Asia gdyż jest najmłodsza miała za zadanie rozpuścić polewy. Ewelina umyła i pocięła truskawki, a ja wraz z Moniką przygotowywałyśmy ciasto biszkoptowe. W pewnym momencie, gdy mieszałam składniki odprysnęła mi mąka i trafiła Moniką prosto w twarz. Ona zaś od razu złapałą garść mąki i wysypałą mi ja na głowe. I tak rozpoczeła sie nasza kuchenna bitwa. Każda z nas złapała paczkę mąki i rzucała nią w inne dziewczyny. Całe byłyśmy białe od mąki, w pewnym momencie do kuchni weszła ciocia gdy zobaczyła to pobojowisko byłyśmy w pewne że się na nas wścieknie. Jednak podeszła do lady wzieła do ręki paczkę mąki i zaczeła w na rzucać. Toczyłyśmy walkę dalje aż do momentu gdy usłyszałyśmy dzwonek piekarnika, ciasto było gotowe. Odłożyłyśmy mąkę i zaczałyśmy dekorować tort. Każda z nas dodała coś od siebie. Karolina zrobiłą napis ,, Uwaga grozi uzależnienie XD ", Paulina ułożyła truskawki na kształt kwiatów, Dominika namalowała wzorki,Ewelina włożyła świeczki, Asia dodała cukrowego kwiatka, a ja z Moniką bawiłyśmy się kremami. W końcu skończyłysmy ciasto i było gotowe do podania. Ciocia weszła do salonu pierwsza z dzwoneczkiem, który ogłosił że czas na posiłęk. Potem weszłam ja z Moniką, niosłyśmy ciasto. Kolejno szła Karolina i Ewelina z talerzami, Paulina z łyżeczkami, Dominika z serwetkami i Asia ze swoim misiem. Każda z nas miała na głowie czapką kucharską. Wszyscy się uśmiali na nasz widok. Mój wujek zrobił nam pamiątkowe zdjęcie ( dodam je później ). Tort wyszedł wspaniale, wszystkim bardzo smakował. Musiałyśmy zmyć z siebie te warstwę mąki, a że moja ciocia jest krawcową, i szyje stroje dla sklepu sportowego, dała nam próbne stroje kąpielowe, nadmuchała basen ( moja ciocia ma bardzo dużą łazienkę ) nalała do niego wody i kazała do niego wskoczyć. Wypluskałyśmy się po wszystkie czasy. Nie miałyśmy się w co ubrać więc poszłyśmy z ciocią do jej pracowni.Każda z nas mogła sobie wybrać materiały na ubranie oraz dodatki. Ciocia ma wprawę w szyciu i uszycie 7 strojów zajęło jej zaledwie półtorej godziny. My w tym czasie przygotowałyśmy scenę, gdyż miałyśmy zamiar zrobić pokaz mody. Ustawiłyśmy podest z ze skrzynek na który położyłyśmy koce, na firankach poprzyczepiałyśmy materiały tak aby wyglądały jak kurtyna oraz kolorowe papierowe gwiazdy. Po prawej stronie od podestu ustawiłyśmy parawan za którym stałyśmy aby nikt nie widział wcześniej naszych strojów oraz po obu stronach podestu ustawiłyśmy lampki aby symbolizowały reflektory.. Po obu stronach wybiegu ustawiłyśmy krzesła. Gdy ciocia skończyła nasz stroje, włożyłyśmy je na siebie i zaczęłyśmy się charakteryzować. Karolina była przebrana za luzaka, Paulina za śpiocha, Dominika za tak zwaną bezmyślną blondynkę, Ewelina z nauczycielkę, a Asia za księżniczkę. Natomiast ja z Monika byłyśmy przebrane w dwie piękne suknie symbolizujące naszą przyjaźń.  Miałyśmy przedstawić dwie prawdzie przyjaciółki idące na bal. Gdy wszystkie byłyśmy już gotowe ciocia zaprosiła wszystkich na górę . Włączyłyśmy muzykę i rozpoczęłyśmy pokaz. Szłyśmy w kolejności : Karolina, Paulina, Dominika,Ewelina, Asia i ja z Moniką na końcu. Gdy wszystkie już się zaprezentowały , wyszłyśmy wszystkie razem na koniec. Otrzymałyśmy ogromne brawa.W tym czasie wujek wyszedł na dwór nikt nie wiedział po co. Ciocia kazała nam się ubrać i poczekać na nią na dole.Gdy otworzyła drzwi wejściowe ujrzeliśmy wielkie ognisko. Moja siostra wyciągnęła gitarę i zaczęła grać. Resztę wieczoru spędziłyśmy piekąc kiełbaski, śpiewając i opowiadając straszne historie. Nie ma to jak spotkanie rodzinne :D . ! Dzisiejszy dzień zapamiętam do końca mojego życia. Teraz ślęczę nad lekcjami i ciągle myślę o dzisiejszych wydarzeniach. ♥

                                                              Pzd. Py$ka

♥ Bajkolandia cz 2 ♥

Hej tu Py$ka dzisiaj dokończę wczorajszy post na temat postaci, bajek i kresówek. W dzisiejszym wpisie skupimy się szczególnie na tym co obecnie puszczają w TV. No, to zaczynajmy:


Pierwszy w kolejce jest: Nie ma to jak statek
  Znani przez wszystkich Zack i Cody, czyli bracia Sprouse wraz z Brendą Song ( London Tipton ) oraz Debby Ryann ( Beiley Pickett ) przezywają wspaniałe przygody na statku Tiptona. W TV było już klilka dłuzszych odcinków. Rozpoczął się już nowy drugi sezon. jest to prochram rozrywkowy z domieszką komedii. Wszyscy pewnie bardzo lubicie te szalone przygody czwórki przyjaciół. Jednak doszły mnie wieści iż po zakończeniu drugie sezenu mają zdjąć serial z Disney Chanel. Ale nic nie jest pewne na 100%, może ten serial zostanie z nami na dłużej lub nie nic nie wiadomo.To tyle o tym serialu . Przejdźmy do następnego :
'

                                               A jest to: Phineas i Ferb
Wszyscy  dobrze znają dwójkę braci i ich siostrę z tej kreskówki. Opowiada ona o pomysłach na spędzanie wakacji Phineasa i Ferba. Każdy odcinek pokazuje jeden z dni ich wakacji i konstrukcje które zbudowali. Ich siostra Fretka chce ich przyłapać i pokazać ich wynalazki mamie. Sa odcinki
w których nie przejmuje się i akcja nabiera nowego tępa.
Wszystko dzieje się w ogródku przy ich domu. Ostatnio ukazał się w telewizji najnowszy film producenta ,, Phineasa i Ferba pt.:,, Phineas i Ferb podróż w drugim wymiarze" w 2D. ! Ważną postaci a jest też Pepe, dziak dwójki braci. Jest on tajnym agentem, który powstrzymuje złego Dr. Dundersztyca . Najbardziej znanym sloganem z tego filmy są ,, Ferb już wiem co będziemy dzisiaj robić"
i ,, O tu jesteś Pepe". To tyle o tym serialu, przejdźmy do następnego:

Kolejny serial to : Czarodzieje  z Weverly Place

Każdy z was pewnie zna ten serial. Alex ( Selena Gomez ), Justin ( David Henrie ) oraz Max ( Jake T. Austin ) Russo przeżywają magiczne przygody. W bajce są rodzeństwem, są czarodziejami. Rozpoczął się trzeci sezon, nagrano także trzy trylogie pt:.,, Czarodzieje vs. Wampiry", ,, Czarodzieje vs. Anioły" i ,, Czarodzieje vs. Wilkołaki". Nkaręcono także film z tej serii pt.: ,, Czarodzieje z Weverly Place the Movie". Jestem fankom tego serialu i staram się oglądać wszystkie odcinki. Przy okazji jestem też fanką Seleny Gomez, tylko jedyne czego w niej nie lubie to to że chodzi Justin'em Biebier'em <fujjj!!> . !

                          Nom, i upragniony serial : Do Dzwonka

Oto polski serial rozrywkowy. Trwa zaledwie 5 minut ale zdobył wielu fanów. Głowne postacie to : Domi ( Agnieszka Doczyńska ), Mati (Wojciech Rotwski ), Natka
( Magdalena Osińska ), Seba
(Marcin Turski ), Aga ( Iga Krefft ), Konrad ( Piotr Janusz ), Aldona
( Jowita Ryczkowska)  i Tadzio ( Jakub Nowak) . ! Niedługo na Disney Chanel pojawi się Drugi sezon tego kultowego serialu. ! Wszystkie postacie zdobyły wielka sławe w całęj Polsce. ! Już nie mogę się doczekać nowego sezonu.

To tyle narazie, możliwe że dzisiaj dodam dalszy ciąg tego postu o nowościach w TV. Do zoba.
                                                     Pzd. Py$ka i Frugo

PS. Dodałyśmy nowe pyanie co do programów TV. Czekam z niecierpliwością na odpowiedzi ♥

piątek, 18 listopada 2011

♥ Bajkolandia cz 1 ♥

Cześć tu Py$ka. Dzisiejszy post będzie o postaciach i ogółem bajkach i kreskówkach. Przeniesiemy się w czasie do najstarszych bajek, omówimy teraźniejsze oraz napiszemy najnowsze hity z TV. Przy okazji dodałyśmy nowe pytanie które nam pomorze w dalszych postach związanych z programami TV. A więc zaczynamy:

Zacznijmy od przeniesienia się w dawne czasy, do bajek które utkwiły nam w pamięci. !
Oto dobrze wszystkim znana bajka z dziecięcych lat,
czyli Tom  & Jerry. Bajaka o bardzo prostej budowie. Całą akcja toczy się wokół tego , że kot Tom chcę złapać mysz Jerry. Której zawsze udaje się uciec. Są przyjaciółmi. Tom często po gonitwie kończy cały w bandażach. Jerry zaś zawsze uchodzi cało, choć zdarzają się wyjątki.

Ta bajka zawsze pozostanie z nami, raczej nikt o niej nie zapomnie.

Następna w kolejce jest Różowa Pantera.
Każdy pewnie zapamiętał tą klasyczna kreskówkę, przez chwytliwą melodyję, Bajka przedtawia przygody Różowej Pantery w wielkim mieście jako zwykłego obywatela. Jest to niema bajka, co dodaje jej tajemniczości. W tym rok powstała nowa wersja tej klasycznej kreskówki pt.: ,, Różowa Pantera i przyjaciele ". Jest to o wiel gorsz wersja niż klasyk. No, niby są te przygody zbliżone i tez jest niema ale tylko jedna część bajki. Druga zaś czyli ci
,, Różowa pantera i przyjaciele" opowiadao nie jakim mrówku
( czyli czerwonej mrówce ) oraz mrówkojadzie. Którego akcja jest strasznie ściągnięta z ,, Tom & Jerry". W tym przypadku  mrówkojad goni mrówkę, i oczy wiście m sie nie udaje. <heh...> Wracając do tematu, Różowa Pantera jest częścią dzieciństwa. zawsze gdy słyszę tę chwytliwą melodyjkę przypomina mi się dzieciństwo.

Oto kolejna postać, mianowicie Garfield. !

Oto dobry, stary Garfield. Wiecznie głodny kot ze starych kreskówek. Jest przedstawione życie przeciętnego kota, który przeżywa różnorodne przygody. Wykorzystuje naiwność Odi'ego dla swoich własnych potrzeb, troszczy się tylko o siebie, dokucza ludziom i innym zwierzętom, a szczególnie Nermal'owi. Jada mnóstwo posiłków dziennie, a jego ulubionym daniem jest lazania. Zrobi wszystko żeby ją dostać. Kochany kocur ale taki leniwy, że przewrócenie z bok na bok zajęło by mu 2 lata . !

    Następny w kolejce jest nam bardo dobrze znany:   Scooby - Doo


Każdy raczej zna tego psa. Jak dawniej jak i  jak i teraz w telewizji odtwarzają przygody tego psa i jego przyjaciół. Razem z Shaggy,Fredem, Dafne i Velmą rozwiązują zagadki na całym świecie. Podróżują po zakątkach kuli Ziemskiej furgonetką którą nazwali ,, Wehikuł Tajemnic". Ich pierwszą sprawą była ,, klątwa Czarnego Rycerza". Od tego wszystko się zaczęło.


No i oczywiście czekaliście na nie z niecierpliwością :
Oto i one Teletubisie . ! Tinkiłinki ( filoetowy ),Dipsi
( zielony), Lala ( żółty ) i Po ( czerwony ).Każdy z nas pewnie pamięta te oto stworki z dzieciństwa. Kilka lat temu zdjęto je z kanału publicznego, a teraz jedynie można je obejrzeć na BBC CBeebies . I pomyśleć, że tak niedawno niektórzy z nas oglądali
Teletubisie a teraz.... całkiem inne czasy.



Miło jest czasem usiąść przed telewizorem, włączyć na kasecie stare bajki i kreskówki i powspominać.
                                                                                                    Pzd. Py$ka i Frugo

♥ Tymbark na dziś ? ♥


Odnajdź numerek którą osobą jesteś na naszej stronie, i sprawdź ,, Tymbark na dziś? ":
Przepraszamy że od numeru 30 ale tyle osób było na naszej stronie kiedy dodajemy ten post :] Numery piszcie w komentarzach . !
30.Tymbark na dziś?  - Bóg cię kocha.
31.Tymbark na dziś? - Misiu mój ty!
32.Tymbark na dziś? - Tylko całuj Mnie !
33.Tymbark na dziś? - Bez Ciebie wszystko jest głupie .
34.Tymbark na dziś? - Scooby - Doo !
35.Tymbark na dziś? - Kiss me?

36.Tymbark na dziś? - Dla kogoś znaczysz wszystko ♥

37.Tymbark na dziś? - Foch na Cb :(
38.Tymbark na dziś? - Kocham cie jak wariat
39.Tymbark na dziś? - Zacznij od nowa
40.Tymbark na dziś? - Co moje to twoje
41.Tymbark na dziś? - Więcej optymizm
42.Tymbark na dziś? - LOL :)
43.Tymbark na dziś? - Co by było gdyby...
44.Tymbark na dziś? - Jestem twój
45.Tymbark na dziś? - Powiedz komiś coś
46.Tymbark na dziś? - Ciii...
47.Tymbark na dziś? - Śniłeś mi się
48.Tymbark na dziś? - Jestem otwarty
49.Tymbark na dziś? - To gdzie idziemy ^^
50.Tymbark na dziś? - MASZ GO !
51.Tymbark na dziś? - Make My Day
52,Tymbark na dziś? - NieE...
53.Tymbark na dziś? - Za zielone oczka
54.Tymbark na dziś? - Spoko soko
55.Tymbark na dziś? - W czym mogę pomóc?
56.Tymbark na dziś? - O co chodzi?
57.Tymbark na dziś? - Co to było?
58.Tymbark na dziś? - Mad aboud you!!!
59.Tymbark na dziś? - Naturally !
60.Tymbark na dziś? - Coś tu nie gra....?
61.Tymbark na dziś? - Taniec z wiśniami
62.Tymbark na dziś? - Nic na potem
63.Tymbark na dziś? - Life goes on !
64.Tymbark na dziś? - Droga wolna
65.Tymbark na dziś?  - Enter albo spacja
66.Tymbark na dziś? - Jak tako nijako
67.Tymbark na dziś?- My Beaty Number 2
68.Tymbark na dziś? - Liczysz na coś ;>
69.Tymbark na dziś? - Do dzieła !!!
70.Tymbark na dziś? - Bosko !
71.Tymbark na dziś? - Nie taki diabeł straszny
72.Tymbark na dziś? - Pójdę boso..
73.Tymbark na dziś? - Co porobimy ? :D
74.Tymbark na dziś? - Władcy owocuf
75.Tymbark na dziś? - Jest inne wyjście
76.Tymbark na dziś? - Wisi mi to
77.Tymbark na dziś? - Zaloguj się
78Tymbark na dziś? - Lubię jak....
79.Tymbark na dziś? - Pokarz jak nie kochasz :**
80.Tymbark na dziś?  - Pokarz na co cie stać
81.Tymbark na dziś? - Czas goni nas
82.Tymbark na dziś? - Czyżby motylki w brzch?
83.Tymbark na dziś? - Bless Ya !!
84.Tymbark na dziś? - Przemyśl to
85.Tymbark na dziś? - A może by tak... teraz?
86.Tymbark na dziś? - Wciągnij mnie ;D
87.Tymbark na dziś? - Nie bądź taki chojrak
88.Tymbark na dziś? - ;-)*(-:
89.Tymbark na dziś? - Dopnij mnie do kluczy ;)
90.Tymbark na dziś? - Zarywamy się?
91.Tymbark na dziś? - Warto było ?
92.Tymbark na dziś? - Looking Good
93.Tymbark na dziś? - Ano bo ty
94.Tymbark na dziś? - Carpe Diem
95.Tymbark na dziś? - Powiedz co czujesz?
96.Tymbark na dziś? - Przyjaciel na zawsze
97.Tymbark na dziś? - Nie udawaj nikogo
98.Tymbark na dziś? - To da się zrobić
99.Tymbark na dziś? - Poprawie Ci humor :D
100.Tymbark na dziś? - 100 lat
101.Tymbark na dziś? - To co? Jedziemy?
102.Tymbark na dziś? - Teraz twoja kolej
103.Tymbark na dziś? - Why Not?
104.Tymbark na dziś? - BUAHAHAHA
105.Tymbark na dziś? - No Nareszcie
106.Tymbark na dziś? - Czekam na twój ruch
107.Tymbark na dziś? -  Zmiana koncepcji
108.Tymbark na dziś? -  Się gra Się ma
109.Tymbark na dziś? - Wypito mi brata
110.Tymbark na dziś? - Miejsce na twój wpis
111.Tymbark na dziś? - Myśl pozytywnie
112.Tymbark na dziś? - Kto klika znajduje
113.Tymbark na dziś? - Nie przyspieszaj tak
114.Tymbark na dziś? - O której wstałeś :X
115.Tymbark na dziś? - EJ!!! Nie wyrzucaj mnie !!!
116.Tymbark na dziś? - Kom mnie dasz ?
117.Tymbark na dziś? - A może Tymbarkową do tego?
118.Tymbark na dziś? - Kim dla mnie mógłbyś być?
119.Tymbark na dziś? - Masz swój cel?
120.Tymbark na dziś? -Gdzie tylko chcesz?
121.Tymbark na dziś? - Dzisiaj jest twój dobry dzień
122.Tymbark na dziś? - Gotowa na wszystko?
123.Tymbark na dziś? - Bierz ile chcesz
124.Tymbark na dziś? - Daj buziaka :***
125.Tymbark na dziś? - Wyjdź za mnie
126.Tymbark na dziś? - Dam, dam, dam ,damm....
127.Tymbark na dziś? - Zagraj w LOTTO
128.Tymbark na dziś? - Choć tu do mnie
129.Tymbark na dziś? - Tulimy
130.Tymbark na dziś? - Tęsknie za tobą
131.Tymbark na dziś? - KOCHAM CIĘ
132.Tymbark na dziś? - Chce się do Cb przytulić
133.Tymbark na dziś? - Koks z ciebie
134.Tymbark na dziś? - A Fruktycznie
135.Tymbark na dziś? - A może randka?
136.Tymbark na dziś? - Happy Sad
137.Tymbark na dziś? - Bez Odwrotu
138.Tymbark na dziś? - Chcesz poznać prawdę?
139.Tymbark na dziś? - Przestań to robić
140.Tymbark na dziś? - Dlaczego ja?
141.Tymbark na dziś? - Oto twój przepis na życie
142.Tymbark na dziś?- Trudne sprawy
143.Tymbark na dziś? - Masz coś do mnie
144.Tymbark na dziś? - Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni
145.Tymbark na dziś? - A miało być tak pięknie... i jest!
146.Tymbark na dziś? - Od tego zależy całe twoje życie
147.Tymbark na dziś? - Jestem z tobą
148.Tymbark na dziś? - Ciesz się życiem
149.Tymbark na dziś? - Uśmiechnij się

150.Tymbark na dziś? - Zrób to!
151.Tymbark na dziś? - Kolorowy i wesoły świat.
152.Tymbark na dziś? - Zawdzięczasz mu życie
153.Tymbark na dziś? - Nie lękaj się
154.Tymbark na dziś? - Lece bo chce
155.Tymbark na dziś? - Uczymy się na błędach
156.Tymbark na dziś? - Obiecałaś :""(
157.Tymbark na dziś? - Dlaczego nie?
158.Tymbark na dziś? - Kocham cię Polsko
159.Tymbark na dziś? - Hmmm...
160.Tymbark na dziś? - To jak robimy?
161.Tymbark na dziś? - I ♥ USA...
162.Tymbark na dziś? - To Trudne pytanie?
163.Tymbark na dziś? - No chyba don't :0
164.Tymbark na dziś? - Kto mieczem wojuje?
165.Tymbark na dziś? - Czekaj na znak
166.Tymbark na dziś? - Imagine Me and You
167.Tymbark na dziś? - To może jeszcze jedna?
168.Tymbark na dziś? - Nie bądź wiśnia
169.Tymbark na dziś? - Opcja mistrz
170.Tymbark na dziś? - Dosyć narzekania
171.Tymbark na dziś? - Zacznij Działać
172.Tymbark na dziś? - Idziemy na browara^^
173.Tymbark na dziś? - Hakunamatata
174Tymbark na dziś? - Come to me
175.Tymbark na dziś? - Czyżby coś nie tak?
176.Tymbark na dziś? - Kłamstwo ma krótkie nogi
177.Tymbark na dziś? - Masz jakiś problem?
178.Tymbark na dziś? - Biedronka niskie ceny
179.Tymbark na dziś? - Idź sobie
180.Tymbark na dziś? - So Good

Hej przepraszamy że kilka osób nie ma swojego numerka . ! Internetu przez ostatnie dwa dni nie było przepraszamy :)

195. Tymbark na dziś? - live is brutal
196. Tymbark na dziś?  - :)
197.Tymbark na dziś?   -  Uśmiechnij się
198.Tymbark na dziś? -  Ale to juz było...
199.Tymbark na dziś?  - Czemu nie?
200.Tymbark na dziś? - O co caman?
201.Tymbark na dziś?  - Mówi się trudno i idzie sie dalej...
202.Tymbark na dziś?  - Kto gra ten ma..
203.Tymbark na dziś?  - LOTTO
204.Tymbark na dziś?  - It's my live
205.Tymbark na dziś?  - I co o tym myslisz?
206.Tymbark na dziś?  -  Dobrze się czujesz?
207.Tymbark na dziś?  -  Hmmm...
208.Tymbark na dziś?  - Cry, cry, cry...
209.Tymbark na dziś?  -  Nie mów tak
210.Tymbark na dziś?  - No chyba don't
211.Tymbark na dziś?  - Łyso ci...
212.Tymbark na dziś? - Kici, kici, ja, ja ja ,ja...
213.Tymbark na dziś?  - Myśl pozytywnie :)
214.Tymbark na dziś? - Nie będzie łatwo
215.Tymbark na dziś?  - Co o tym sądzisz
216.Tymbark na dziś? - Do twarzy ci
217.Tymbark na dziś? - Młaa...
218.Tymbark na dziś? -  Cmok...
219.Tymbark na dziś?  - Czego ty chcesz?!
220.Tymbark na dziś? - Great
221.Tymbark na dziś?  - Myślisz o nim^^
222.Tymbark na dziś? - Diabeł wcielony
223.Tymbark na dziś?  - Zło ci z oczy
224.Tymbark na dziś? - Twoje oczy są hipnotajzer
225.Tymbark na dziś? - Co ty robisz?!
226.Tymbark na dziś? - :***
227.Tymbark na dziś?  - Piątej klepki brakuje?
228.Tymbark na dziś? - Last Friday Night
229.Tymbark na dziś?  -  Oołłł..
230.Tymbark na dziś? -   Jak Adam i Ewa
231.Tymbark na dziś?  - Teletubisie mówią papa
232.Tymbark na dziś? - Dobrze robisz?
233.Tymbark na dziś? - Czy to było rozsądne?
234.Tymbark na dziś? - O to szło?
235.Tymbark na dziś?- Hakunamatata

Przepraszamy ale skończyły nam się środki na ten post musimy nazbierać trochę kapsli jak tylko sie nam uda od razu dodamy nowe numer. Przepraszamy
To narazie tyle :)
Pzd. Py$ka i Fr

♥ Coś co uwielbiamy . ! ♥

Cześć tu Py$ka i Frugo, jesteśmy we dwie u Werki, o 15.30 mamy zajęcia wiec musimy się sprężać. No, dzisiaj będziemy pisać o naszej pasji, czyli Siatkówce. !

Co wiemy o siatkówce? - no to na pewno najbardziej  wyczesana gra zespołowa  na świecie <heh..>.!
KOCHAMY JĄ i UBÓSTWIAMY . !  Jesteśmy w reprezentacji szkoły. Niedługo szykujemy się na zawody. W ostatnich nasza szkoła zdobyła III miejsce, mamy nadzieje ze tym razem pójdzie nam lepiej :] Frugo świetnie wystawia, ja natomiast świetnie radze sobie z blokowaniem. !


 Nom wracając do tematu siatkówka to coś co kochamy ponad życie. We dwie, w wakacje spotykałyśmy się
i razem grałyśmy w siatkówkę z Bartkiem
( pzd. dla niego )  Przy okazji doskonaliłyśmy umiejętności( ja blok, a Wera wystawianie ). Przy tej naszej nauce można
w 100% powiedzieć że nauka boli, a Wera na własnej skórze się o tym przekonała. Nom, co by tu jeszcze powiedzieć hmmm.... Mam siatkówka to.... to...... to...... najbardziej odlotowy i dziki sport na całej planecie, albo dalej.

Teraz coś dla chłopaków nom dla dziewczyn też
<żeby nie było>

Piłka nożna hmmm..... co by tu powiedzieć.... . ! Najulubieńszy i najpopularniejszy sport pośród chłopców. Grając w piłkę nożną chłopaki myślą że przewyższają w czymś dziewczyny..... o nie nie wcale tak nie jest. Nie dajcie się dziewczyny i pokarzcie chłopakom na co was stać, przy okazji możecie jakiemuś zaimponować ^^ ♥ . ! Ja sama ( Py$ka ) chodziłam na RKS z piłki nożnej . I co, gram w piłkę nożną jak gram, nie jestem wielce gorsza od chłopaków. Przynajmniej znam podstawy. Natomiast Frugo nauczyła się grać w piłkę nożną podczas pobytu u swojego brata. Przewyższa talentem niektórych chłopaków z naszej klasy. A ogółem o piłce nożnej można powiedzieć ?.... iż jest to bardzo populary sport, wymaga dobrej kondycji, talentu oraz szczypty wiary w siebie .

Nom, to tyle chyba na dzisiaj. I pamiętajcie dziewczyny nie poddajcie się, wystarczy szczypta wiary w siebie i na pewno wszystko się uda. To do zobaczenia. Odwiedzajcie nasz blog codziennie. staramy się codziennie dodawać nowe posty :] . !
                                                                       



                                          Pzd. Frugo i Py$ka ♥