czwartek, 17 listopada 2011

♥ Coś o nas cz.1 ♥

Cześć tu Py$ka niestety nie mogłam się spotkać z Frugo, wiec dzisiejszy wpis dodam ja. W dzisiejszym poście napiszemy wam coś o sobie, a dokładnie o naszych pupilach.

Oto Tofik mój kotek. Ma roczek, znalazłam go u mnie na strychu
1 czerwca 2010r. ( w dzień dziecka ). Biedaczysko zaklinowało się tam, matka go porzuciła, same nie szczęścia ale udało nam się go uratować. Był takim niezapowiedzianym prezentem na Dzień Dziecka. Teraz leniuchuje całymi dniami, wygrzewa się na słoneczku, a w nocy szaleje jakby się z choinki urwał :). !
Tu załączam jego zdjątko:

Taki był kiedyś:






A taki jest dzisiaj:




Oto Kalunia. Ukochany pupil Werki ( Frugo ), jest to fretka. Niestety Frugo jej już nie ma ponieważ wystąpiła sytuacja która nie pozwoliła na posiadanie zwierzaka. Była z Werką przez 2 lata.Wspomnienia przeżyte z tym zwierzakiem zostaną z Frugo na zawsze. Teraz Weroni spodziewa się nowego zwierzaka, mianowicie żółwia. Jest szczęsliwa z tego powodu ale nigdy nie zapomni o Kaluni <3 . !
Tu załączam jej zdjątko:






 Mamy nadzieje że podobają się wam nasze wpisy :) . !
                                                          Pzd. Py$ka i Frugo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3