wtorek, 15 listopada 2011

♥ Cześć ♥. !

Witamy na....  WeKaBlog . ! Jesteśmy we dwie przyjaciółkami, ja jestem Kasia - Py$ka, a to Werka - Frugo . !  Nom zaczniemy od tego ( pisze Frugo ) maine ksywka powstała od napoju FRUGO, który mam nadzieję że wszyscy znacie ;) . ! Natomiast  ( pisze Py$ka ) na naszym blogu będziemy pisać o wszystkim co się da <heh...> . ! Na początek zdradzimy  coś o sobie . !


Ja jestem Kasia , mam 12 lat chodzę  do klasy 6a. ! Maine klasa jest very very CRAZY . ! Moje hobby to Siatkówka którą uwielbiam, słuchane muzyki 
oraz Sztuka . ! ♥
Tu oto moje zdjątko:



No, tu Frugo, mam 12 lat chodzę do klasy z Py$ką . ! Jak wcześniej wspominano moja klasa jest spok i bardzo szalona. <hehłacz....oczywiście na całość>Jako ja piszę że jestem uzależniona od Frugo. ! Moja hobby to Siatkówka i picie Frugo ♥. !
Tu oto moje zdjątko:





Mamy nadzieje że podoba wam się nasz Blog . ! Czekajcie na nowe wpisy i opisy ♥ . !
                                                 Pzd. FrUgo ;D & Py$ka :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3