czwartek, 24 listopada 2011

♥ Świeżo po dyskotece ♥ . !

Hej jestem świeżo po dyskotece wiec moje nogi to kompletna porażka. Ale się dzisiaj wytańczyłam po wszystkie czasy. Ten post będzie o nas i o naszych strojach na dyskotekę. Wiec przejdźmy do fotek:

Najpierw ja ( Py$ka ) byłam ubrana w te oto ciuszki:


                        Sukienka nieznanego pochodzenia



                   Bolerko z centrum handlowego ,, Stokrotka "



                 Buty - balerinki z sklepu obuwniczego ,, CCC "

A tak wyglądały moje ciuszki ( Frugo ) oto i one:



       Sukienka  - niewiadomego pochodzenia ( prezent)


           Sweterek bawełniany - nieznanego pochodzenia (prezent)


           Buty - balerinki ze sklepu obuwniczego ,, Deichmann"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3