środa, 23 listopada 2011

♥ Znowu sama ♥ . !

Cześć dzisiaj nie poszłam do szkoły bo rano źle się czułam. Weroni ma teraz histe w szkole, a ja siedzę sama w domu. Nie wiem dlaczego ale od rana wzięło mnie na fotografowanie. ! Dlatego w dzisiejszym poście pokarze wam wyniki pracy mojej dzisiejszej weny twórczej. A tak poza tym jak coś wymyśle na ciąg dalszy wpisu to dam znać. A teraz przejdźmy do zdjęć, oto i one:

Zacznijmy od najróżniejszych rzeczy jakie wpadły mi w oko do fotografowania:














A  teraz sesja mycia mojego kota:











                                                                To tyle na dzisiaj :)
                                                     Pzd. Py$ka i Frugo

2 komentarze:

  1. Ale Frugo tylko Py$ka to pisze i to cały blog ona pisze

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego posta ja, Py$ka pisałam . O podpis czy chodzi czy o co?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3