czwartek, 8 grudnia 2011

♥ Co za dzień ♥ . !

Cześć ♥ Dzisiaj miałyśmy bardzo zabiegany dzień . ! Lekcje zaczynałyśmy o 7.30 i na dodatek W-F'em. Potem mieliśmy przyrodę, matematykę, j.polski i plastykę. Całą matematykę i polski przegadały nauczycielki. Na plastyce robiliśmy rysunki, przedstawiające okno kościelne?! Nabawiłyśmy się geometrią ze o joj! Po lekcjach miałyśmy iść do Greci ( pd. dla niej ). Wera poszła zanieść plecak i poszłyśmy do mnie. Miałam wziąć rzeczy do robienia plakatów. Wzięłam 1/5 tego co mam, czyli jedną dużą torbę z Vabii < malutko >. Wreszcie poszłyśmy do Grety . Byłam pierwszy raz u niej, Wera drugi. Greta mieszka  w domku jednorodzinnym. Dom ma super, bomba. A wokół niego ogromne podwórko.Ma także psa, Alfę. Z robienia plakatów gucio nam wyszło < heh... > . ! Najpierw upiekłyśmy sobie frytki, a do tego ser. Dziwne połączenie, pokroiłyśmy cały ser w kostce < calutki >  Potem włonczyłyśmy film, ,, Barbie i 12 tańczących księżniczek" < haha..> . Potem wstrząchnełyśmy dwie czekolady < mniam> , i opakowanie ziaren słonecznika. Nim się obejrzałyśmy było już za 15 czternasta. Więc musiałyśmy lecieć do szkoły na zajęcia. Po drodze weszłyśmy do sklepu, Grecia postawiła nam po puszcze Neste i paczce chipsów
[ dzięki Grecia :*** ]. Gdy doszłyśmy do szkoły i weszłyśmy na sale pani kazała nam wyjść bo mogą zostać tylko tancerze , <były to zajęcia taneczne>. Wyszłyśmy na korytarz i bawiłyśmy się w kalambury. Ale był ubaw. Potem była próba do jasełek. Dziewczyny miały śpiewać w chórku, a ja z Werą byłyśmy widownią. pośpiewałyśmy sobie kolędy i nadzorowałyśmy przedstawienie. Wreszcie wróciłam do domu. Ale chciałam mamie zrobić przyjemność i posprzątałam pokój. Musiałam to zrobić sama, bo na moją siostrę nie ma co liczyć. Posłałam łóżka, starłam kurze, odkurzyłam pokój i pozbierałam ubrania. I na to wszystko miałam 15 min, ale zdążyłam. Teraz ślęczę nad lekcjami. Mam nadzieję, że jutro sobie trochę odpocznę.

Do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3