niedziela, 4 grudnia 2011

♥ Dzień Górnika ♥ . !

Cześć dzisiaj obchodzą święto wszyscy górnicy, dlatego życzymy im zdrowia i wytrwałości. Ale nie to jest głównym tematem tego posta. Dzisiaj obchodzą imieniny wszystkie Basie i Barbary. Którym życzymy zdrowia, szczęścia. pomyślności i w życiu samych radości oraz marzeń spełnienia. Moja mama także dzisiaj je obchodzi, także m n imię Basia. Przygotowałam z ej okazji wielki bukiet kiatów, życzenia i coś na słodko ♥ Mama była bardzo zadowolona i szczęśliwa. Dzień Górnika jest też świętem ich patroni Św. Barbary, o których wspominałam. Sama  w lato byłam w Wieliczce w kopalni soli, gdzie zobaczyłam wiele spaniałych dzieł wykonanych z soli. Między innymi był tam pomnik Św. Barbary wspaniale przedstawiony. Znajdował się w głównej komnacie, kaplicy z ołtarzem. Pięknie wykonanej i caluteńkiej z soli.Przy okazji było malutkie zamieszani gdyż część grupy się odłączyła, wśród której był mój tata więc się przejęłam. Jednak wszyscy szczęśliwie odnaleźli drogę. Kto był ten wie, że aby wydostać się z kopalni wyjeżdża się windą. Grupmi, przewodnik rozdzelał i odłączyła ns od rodziców, potem był mały kłopot z odnalezieniem się, ale wszystko dobrze się skończyło.


Do zobaczenia. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3