piątek, 2 grudnia 2011

♥ Mała Przerwa ♥ . !

Cześć tu Py$ka . ! Przepraszamy, że tak dawno nie dodawałyśmy posta. Byłam pozbawiona internetu ponieważ przez ten tydzień mieszkałam u babci, wymieniano u mnie w  domu okna. Natomiast Weronika nie miała chyba weny albo dostępu do komputera. Ja tam nie wiem. W każdym razie postaram się jakoś nadrobić zaległości, tak jak moje zaległości w szkole XD . Znowu cały tydzień nie byłam w szkole, z czego wcale się nie cieszę. Co tu jeszcze.... aaaa... we wtorek doczekałyśmy się wreszcie zawodów. Były jakiś dziwne :@ Grałyśmy zaledwie z  dwoma szkołami mimo, że było 5 ( razem z naszą ) Ja tam nie wiem ale po meczach nie było żadnego rozstrzygnięcia, podsumowania i rozdania nagród, nic a nic. Ogółem jakoś dziwnie było, kazali nam się przebrać i iść do szkoły :X To były nasze pierwsze zawody, ja miałam numer 16, a Weronika 6 ♥ Nie byłyśmy tak pozytywnie jak w poniedziałek, kiedy miały być zawody ale okazało się, że przełożono je na wtorek. No trudno, w każdym razie jeszcze raz przepraszamy za małą przerwę . ♥



Pzd. Py$ka i Frugo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3