wtorek, 6 grudnia 2011

♥ Mikołajki C.D ♥ . !

Hej teraz ciąg dalszy postu o mikołajkach. Kto nie czytał niech przeczyta bo pewnie nie zrozumie o co caman :) A do tych co czytali już poprzedni post ciąg dalszy. W tym roku wylosowałam Patrycję ( pzd. dla niej ) kupiłam jej coś jak wcześniej wspominałam bardzo przydatnego dziewczynie. Mianowicie szkatułkę na biżuterię ki kosmetyki. Jest koloru zielonego, z kwiatowymi wzorami. W środku jest czerwone, posiada lusterko, 2 mniejsze przegródki, jedną większą i specjalna przegródkę na pierścionki ( wygląda jak dwa wałki obok 
siebie ). 
A tak wygląda:








W środku jak widzicie jest biła bransoletka  perełek, czarny naszyjnik także z ,, perełek ", kolczyki różyczki - czarno - srebrne oraz nie ma na zdjęciu pierścionek. Nom i coś na słodko.

Natomiast Weroni - Frugo wylosowała Maćka, kupiła mu duże puzzle z czerwoną F1 i coś na słodko. Nie zła historia była z zakupieniem tych puzzli. Weronika mi opowiadała, że był jakiś problem z kodem kreskowym, czy coś w tym stylu . Wiec musieli poczekać jakieś dwadzieścia minut bo mieli przynieść drugie czy coś . I z tego co zapamiętałam jakiś pan zrezygnował z takich samych puzzli i oddał je Weronice ale nie wiem czy dobrze to zrozumiałam. W każdym razie przy kasie stała od 30 - 40 minut po jedne puzzle. Więc Maciek powinien docenić trud Weroniki, na dodatek czekał tam bodajże z 7 miesięcznym bratem, Maksem ♥. Niestety nie zdążyłam zrobić zdjęć.

Ja natomiast dostałam Wielkie per SWEET misia i coś na słodko :) Weronika zaś mięciutki fioletowy kocyk, coś na słodko i chyba ... już nie pamiętam xd

W tym roku wysło tak że mieliśmy trójkącik obdarowywań ja, Werka i Ola dawałyśmy sobie prezenty. Wiec nie miałyśmy rąk pustych.

Co by tu jeszcze... chyba nic
To tyle na dzisiaj
Do zobaczenia :)

P.S. Miłych Mikołajek ♥ :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3