wtorek, 6 grudnia 2011

♥ Mikołajki ♥ . !

Cześć ♥ Dzisiaj jak wiecie są Mikołajki . ! Jak widzieliście dziś "Kartkę z kalendarza ♥"  i przeczytaliście to dużo już wiecie. Jesteśmy bardzo zadowolone z naszych prezentów. Jak wcześniej wspominałam co roku obdarowuję jakąś jedną osobę mimo iż  jej nie wylosowałam W tym roku zrobiłam wyjątek i obdarowałam dwie osoby. Mianowicie Weronikę - Frugo i Olę ( pzd. dla niej ). Frugo kupiłam kremowy golf, kolczyki z literą ,, W " oraz bransoletki z napisami ,, LOVE", ,, Good Luck" i ,, Forever", no i oczywiście coś na słodko :) Oli zaś kupiła tzn. ,, Motylka do włosów" - fioletowo - srebrnego, taki do modelowania włosów. Także naszyjnik, różowy z perełek i kolczyki różyczki - filetowe, no i oczywiście coś na słodko :)

Oto ich zdjęcia :

To na razie tyle :p reszte postu dodamy później bo lecimy na zajęcia z saitkówki ♥

Do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3