piątek, 2 grudnia 2011

♥ Nadszedł Grudzień ♥ . !

Hej ♥ . ! Mamy wreszcie grudzień . ! Nie spodziewamy się na razie śniegu ale każdemu ten miesiąc kojarzy się sankami, nartami oraz innymi sportami związanymi ze śniegiem i oczywiście ze Świętami Bożonarodzeniowymi ♥ Sklepy oferują już świąteczne promocje, ulice wieczorami rozbłyskają lampkami choinkowymi, w miastach ukazują się pierwsze choinki i ozdoby Bożonarodzeniowe. W powietrzu czuć już świąteczną gorączkę. Co najważniejsze zbliżają się Mikołajki. W mojej klasie urządziliśmy losowanie, ja wylosowałam koleżankę, a Weronika kolegę. ( imion nie zdradzimy ) Jestem strasznie podekscytowana, na szczęście nie dowiedziałam się w tym roku kto jest moim mikołajem, w końcu na tym polega cała zabawa. Co otrzymałyśmy i  zdjęcia naszych prezentów dodamy we wtorek. Sama muszę się udać na mikołajkowe zakupy. Nie tylko dla koleżanki ale także rodziny, oraz wyjątkowej osoby. Co roku jednej osobie z klasy kupuje prezent, mimo iż jej nie wylosowałam. Trzeba będzie opróżnić świąteczną świnkę skarbonkę :c Niezłą sumkę w tym roku uzbierałam $$$ .




Mniejsza o to tegoroczne święta zapowiadają się bez śniegu :c co mnie martwi gdyż może to zepsuć świąteczny nastrój. W tym roku szczególnie się cieszę ponieważ w tegoroczną Wigilię zgromadzi się cała rodzina, co ni wydarzyło się od paru lat. Zawsze kogoś brakowało. To chyba tyle na razie o grudniu, ale zapewniam, że do tematu świąt na 100% wrucimy.


Pzd. Py$ka i Frugo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3