sobota, 3 grudnia 2011

♥ Po Świątecznych zakupach ♥ . !

Cześć ♥ . ! Dzisiaj od samego rana jestem strasznie zabiegana. Cały dzisiejszy ranek i popołudnie spędziłam na Mikołajkowych zakupach. Jak wcześniej wspominałam wylosowałam koleżankę ( na losowaniu Mikołajkowym ) postanowiłam jej kupić dla dziewczyn przydatną rzecz. Mianowicie pudełko ,, szkatułkę " na biżuterię i kosmetyki, natomiast Werka kupiła koledze model samolotu wojennego bodajże, do samodzielnego montażu. Mamy nadzieje, że nasi rówieśnicy będą zadowoleni z prezentów. My natomiast nie możemy się doczekać momentu kiedy otworzymy nasze. Zdjęcia prezentów dodamy później, aby do mikołajek nikt ich nie ujrzał < oprócz nas > . Rano byłam także w Galerii Słonecznej po kurtkę zimową dla mojej siostry oraz buty ,, kozaki " dla mnie. 

Oto ich zdjęcia:

Te kozaki kupiłam w Deichmann' ie za 119zł. Są z zamszu, musiała kupić specjalny preparat zabezpieczający materiał przed przemoknięciem. Na zdjęciu wyglądają na czarne, jednak są koloru ciemno szarego. Na górze są szare ozdobne, nie wiem jak to nazwać, wywinięty materiał, jak przy butach emu futerko ♥ Z przodu są sznurowane, ale to tak dla picu po regulować się sznurowadeł nie da bo są przyszyte. Na końcach sznurówek są pompony. Podeszwa jest gruba i solidna. Cieszę się że je kupiłam, na początku na oku miałam buty z CCC jednak nie było mojego rozmiaru. Co doprowadziło, że znalazłam te oto cudeńka.

Przy okazji dzisiaj  w Galerii w sklepie ,, Butik " była wyprzedaż. Wszystkie artykuły - 50%, czyli za połowę ceny. Od dawna szukałam sweterka. Niebyle jakiego miał do spełnienia te oto warunki:
1. Kolor szary
2. Długi do połowy uda
3. Dwie kieszonki nie zapinane.
Na różnych targach, w sklepach, i innych nie było takiego. Udało mi się ,, upolować " taki sweterek, który spełniał wszystkie warunki właśnie na tej wyprzedaży. Ludzi było ful ! czemu  nie zaprzeczę. Trzeba było się przeciskać miedzy tłumem. Mama obiecała mi, że jeżeli znajdziemy taki sweterek bez wwarunkowo mi go kupi, i tak się stało. Oto i on:


Bardzo długo szukałam takiego swetra. Nareszcie mój trud został doceniony. Poszukiwania zakończone. Ten sweterek kosztował 69.90 zł, jednak na przecenie jego cena wynosiła - ok. 35zł / dokładnie 34.90zł. Cieszę się z tego zakupu, miałam chwile słabości e już chciałam kupić czarny, beżowy czy ciemno szary, ale na szczęście czekałam czekałam i się doczekałam :)

To na razie tyle zdjęcia prezentów dodamy we wtorek do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3