środa, 28 grudnia 2011

♥ Sylwester za pasem ♥ . !

Cześć jedne święta ledwie się skończyły, a drugie już  nadchodzi . ! Mianowicie sylwester . !!! W tym roku miał się odbyć u mnie w domu . Było by nasze trio . Ja, Weronika i Ola . ! Jednak się nie odbędzie :c ale po co się smucić . ! Nie będzie u mnie ale wybywam, do Oli . !

Zaczęłam robić dekoracje . ! Na razie zdołałam wykonać napis ,, Sylwester 2011/12 ", który zawiśnie nad drzwiami Oli domu . Aby wszyscy zobaczyli, że tutaj świętujemy nowy rok . ! :) Jutro czeka mnie robienie łańcuchów z popcornu uff... Będzie trochę tego  . ! Jeszcze będę robiła koreczki i danie niespodziankę .

Mamy tylko jeden problem . ! Nie jest pewne czy Weroni pójdzie . ? :[ Jutro mamy się dowiedzieć, oby rodzice jej pozwolili. No zobaczymy jak to będzie ;]


10...9...8...7...6....5....4....3....2......1....
Witaj NOWY ROK !!! :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3