poniedziałek, 5 grudnia 2011

♥ To już jutro ♥ . !

Cześć jak wiecie jutro są Mikołajki. Możecie uznać, że jestem dziecinna ale kocham to święto. Nie dlatego, że lubię dostawać prezenty, ale bo KOCHAM obdarowywać innych. Mam nadzieję, że prezenty ode mnie spodobają się odbiorcą. Jestem w końcu anonimowym mikołajem, wy penie też jesteście bądź będziecie nimi. Jutro w klasie będziemy się obdarowywać. Nie mogę się doczekać.


Druga sprawa także dotyczy jutrzejszych świąt, ale chodzi o wszystkie imprezy publiczne. Mianowicie o imprezach mikołajkowych. Nuda.... Jutro razem z moją klasą  idziemy do centrum sportowego MOSIR na taką właśnie imprezę. Pewnie będzie tam ful... maluchów a my będziemy ( starsze klasy )grzać ławę. Byłam na podobnej imprezie w klasach 1 - 3. Chyba w 2 klasie, razem z Bartkiem ( pzd. dla niego ) i Olą ( pzd. dla niej ). Ola bawiła się w jakieś dziecinne zabawy, na poziomie przedszkolaków. A ja bawiłam się z Bartkiem w berka, rozmawiałam z nim, wróżyliśmy sobie itp. Chociaż tak zabiliśmy czas. Już się boję co nasza klasa tam będzie wyczyniać. Na pewno dobrze się to nie skończy.

To tyle na razie . Do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3