niedziela, 25 grudnia 2011

♥ Wigilia C.D. ♥ . !

Cześć wczoraj nie mogłam dodać postu bo wróciłam bardzo późno do domu . ! Ta wigilia nie zapowiadała się obiecująco :c przed wyjściem miałam małe problemy z żołądkiem :/ Co bym nie zjadała to... szkoda mówić :\ w każdym razie po jakiejś godzinie przeszło mi, i mogłam wszystko jeść... i wrócił mi humor haha... :D . ! Gdy się najedliśmy pograliśmy w Monopoly z  moja siostrą Olą, i bratem ciotecznym Krzyśkiem :p  Graliśmy prawie 4 godziny . !!! Kompletnie straczylismy poczucie czasu . !

Do domu wróciliśmy w pół do jedenastej. Nie spałam do pierwszej bo Olka pisała z kimś na facebook'u i to klikanie klawiszy nie pozwalało mi zasnąć, mało tego chciała iść na pasterkę z koleżanka i zaczęła prosić rodziców... nie pozwolili jej :c Fochneła się i ciągnęła mi nosem :c Rrrrr....

Jedyne z czego nie jestem zadowolona to to że nie ma śniegu :c Jak teraz nie spadnie to chyba będziemy mieć zimę w kwietniu... :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3