sobota, 17 grudnia 2011

♥ Łyżwy ♥ . !

Cześć dzisiaj byłyśmy na łyżwach. Już dano nie jeździłam, od zeszłego roku XD. Weronika była pierwszy raz n łyżwach, nieźle sobie poradziła. Szliśmy całą paczką, ja, Wera, Bartek, Oskar, Oskar, Kacper, Weronika, Wiktoria i Ola ( pzd. dla wszystkich :*). Umówiliśmy się o 10.40 przed szkołą co mnie zdziwiło Bartek był punktualnie xd. Gdy byli już wszyscy, ruszyliśmy w stronę lodowiska koło Galerii Słonecznej. Mieliśmy mały postój bo Kacper wziął za mało pieniędzy i musieliśmy jeszcze poczekać na Oskara, bo nie wiedziałyśmy że ma iść. Wiec nam się zeszło do 11.25. Gdy byliśmy na Skwerku okazało się, że Oskar nie wziął pieniędzy. Umówiłyśmy się z nim przy moście koło galerii. Dziewczyny poszły coś kupić do MarkPola. My poszłyśmy na lodowisko . Okazało się że następne wejście jest dopiero o dwunastej i musieliśmy poczekać 20 minut. Gdy wreszcie weszliśmy na lodowisko, zaczęła się zabawa. Dziewczyny prawie ciągle uciekały do barierek bo chłopaki chcieli je wywrócić xd Ja sobie normalnie jeździłam calutką godzine. Każdy zaliczył glebę nawet podwójną. I oczywiście na koniec graliśmy w berka. Potem była godzinna przerwa i nie mogliśmy zostać dłużej wiec poszliśmy do galerii. Do KFC dziewczyny siedziały same i chłopaki sami. Najadłyśmy się do syta i poszłyśmy pozwiedzać galerie :) Razem z chłopakami droga powrotna nie była zbyt miła dla wszystkich ale liczy się to, że dobrze się bawiłyśmy.


Byłom tak zajęta zabawą że zapomniałam robić zdjęcia. Specjalnie wzięłam aparat. :/ haha... :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3