piątek, 13 stycznia 2012

♥ Ale brechty ♥ . !

Py$ka
Hej dzisiaj była mu Oli ( pzd. dla niej ) . ! Na początku siedziałyśmy przy komputerze . ! Ola ogółem chciała żebym u niej nocowała ale nie dało rady . ! Potem poszłyśmy sobie zrobić zdjęcia ( zaraz je dodam ) .  Fajne wyszły. Przyszła mama Oli i zrobiła nam bigos . !! :P  To nie jest nawet takie złe xdd :P Ola postanowiła że pojedzie ze mną i przenocuje u babci,bo jutro idziemy do GS - Galerii Słonecznej . ! Jazdy były bo okazało się 15 minut przed naszym wyjściem dowiedziała się mama Oli że ksiądz chodzi po kolędzie. Wszystko na sprincie robiłyśmy. Ola wyjęła rzeczy potrzebna, apotem prasowałyśmy obrus. Przy czym żelazko było trochę zepsute. Wyszykowałyśmy się i poszłyśmy . ! Czekałyśmy jeszcze 6 minut na autobus . ! Ja tak dla brechtów wyszłam na środek uliczki . ! Za mną Ola nagle ni z tego ni z owego wyjechał samochód. A my przerażone szybko na chodnik. Potem w autobusie dla brechtów zrobiłyśmy sobie zdjęcia. Na dodatek byłyśmy same i jakiś pijaki.. Więc szybko wysiadłyśmy z autobusu i przyszłyśmy do mnie. Zgrałam zdjęcia i odprowadziłam kawałek Ole. Ale były jazdy . !!

A oto zdjęcia:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3