poniedziałek, 9 stycznia 2012

♥ LOL ♥ . !

Hej ale brechty . ! Dzisiaj były jazdy w szkole.. Niedługo będziemy mieli szafki w szkole, kilka już stoi . ! Ale nie to jest główny temat tego posta. Przy okazji post ,,♥ Ostatni tydzień szkoły ♥ . ! " Został napisany dzisiaj rano a nie wczoraj, coś nie załapało. Zapraszamy również na bloga naszej koleżanki CytrusBlog♥ Polecamy .! Przejdźmy do posta .  Dzisiaj była najbardziej brechtowny dzień od pewnego czasu xd :P Miałam ubaw po pachy Wera też :D Po prostu nie wyrabiam nie dość że w szkole to jeszcze w domu jakieś takie dzikie wydarzenia . Leje cały dzień że maskara !!! W środę idę znowu na łyżwy . Jestem ciekawa jak będzie się trzymał WeKaBlog kiedy mnie nie będzie, because w 99% jadę do Szwecji i będę tak zajęta że nie pewnie nie będę mogła dodawać postów ale się postaram . Już nie mogę się doczekać Aaaa... dziewczyny jakoś dadzą sobie radę.. To ja lecę biorę się do robienia listy co mam wziąć.. To do zobaczenia =]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3