środa, 25 stycznia 2012

♥ Po feriach . ! ♥

Niedługo kończą się ferie, każdemu nie chce się wracać do szkoły. Jesteśmy
w klasie szóstej <lol> i niedługo będzie test kompetencji był już próbny. Jak nie che mi się go pisać. Wracając do tematu, to dzisiaj już środa, później czwartek itd. aż w końcu poniedziałek i do szkoły. Od razu na ten tydzień mam kartkówkę z historii i chyba z matmy =( (Mam nadzieję że pani od matematyki tego nie czyta) jak ja nie lubię uczyć się... Mam nadzieję że miłe były Wsze ferie ale będziecie je mieć. Frugo =D

1 komentarz:

  1. U ciebie już się kończą , u mnie się nie zaczęły ;)

    Super blog! Bardzo mi się podoba! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    Zaobserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3