poniedziałek, 23 stycznia 2012

♥ Sweden ♥ . !

Hej tu Kasia . Udało mi się wejść na kompa . Nie wiem jak w Polsce ale w Szwecji przepięknie. Wszędzie leży śnieg, codziennie chodzimy na sanki. Jest cudownie . ! Szkoda mi tylko Weroniki. Było tyle zamieszania z tym wyjazdem .  Raz jadę raz nie, raz miałam planować ferie z Werą a raz z Klaudią, masakra. Wracam w niedzielę . Wreszcie zobaczę się z Weroniką, innymi dziewczynami. Nie mogę się narzekać na nudy. Weekend spędziłam na wycieczkach do Sztokcholmu. Extra było. Mam mnóstwo zdjęć, dodam po feriach. Nie żałuję wyjazdu, ale strasznie tęsknie za Weroniką :*** Jeżeli chcecie dokładnie wiedzieć jak spędziłam ostatnie dni zapraszam na stronę K.N.K.Ś.Goość . Zapraszamy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3