niedziela, 1 stycznia 2012

♥ Sylwester ♥ . !

Py$ka
Cześć, jestem  świeżo po sylwestrze . ! Ale była zabawa . !!! Nie spałam całą noc, kompletne zero, nie zmrużyłam oka :P Przyjechałyśmy do Oli bardzo wcześnie, o 16:30 . ! Dziewczyny poszły się ponownie umalować, a ja dmuchałam balony, wieszałam serpentyny i zawiesiłam napisz . !!!

Potem włączyłam play listę i trochę potańczyłyśmy . ! Dziewczyny miedzy czasie chodziły poprawić makijaż, ja również . ! Miałyśmy full jedzenia : chipsy, ciasteczka, paluszki, precelki, koreczki, gyrosa i 12 Coca Coli . !

Po jakimś czasie zaczęłyśmy się bawić w straszenie maluchów . Były również z nami cioteczna siostra Oli, Weronika, a również jej koleżanka, Klaudia i sąsiad Norbert. Wpadł nam do głowy pomysł aby pomalować się na zombi i narobić krzyku, że niby nas pobili xd Makijaż wyszedł nam rewelacyjny . Mamy zdjęcia zrobione, ale dodamy je później bo Ola musi je zgrać a potem nam przesłać =]



10..9...8....7...6...5...4...3...2...1
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!!!


No nareszcie mamy nowy rok .!!! Witaj 2012 !!! Ciekawe jaki będzie ten rok ^^ Chcemy Wam serdecznie złożyć życzenia:

Aby ten rok nadchodzący,
powitał was słońcem gorącym .
Zdrowia, szczęścia, powodzenia
a w życiu marzeń spłnienia . !
Szczęśliwego Nowego Roku !!!

O jak się darłyśmy !!! Ja otwierałam szampana, a dziewczyny odpalały fajerwerki ! Krzyczałyśmy na cały głos . !!!! Potem wyszłyśmy na ulicę i otworzyłyśmy dwa następne pikolo . ! Bawiłyśmy się na środku ulicy zimnymi ogniami i petardami . ! Wyszłyśmy o północy a do domu wróciłyśmy o 01:15 . !

Dzieciaki poszły do domu spać a my ogarnełyśmy pokój, pogadałyśmy z pół godziny i wzięłyśmy się do oglądania filmów. Obejrzałyśmy filmy takie jak
,, Szefowie wrogowie ", ,, Nigdy w życiu" , ,, Rrrrr !!! ", ,, Och Karol 2 " i
,, Totalny kataklizm " .  O godzinie 04:00 wzięło nas na sprzątanie . ! Posprzątałyśmy w domu i znowu trochę pogadałyśmy . Następnie Ola i Wika trochę się przespały . A my gadałyśmy . !

Kiedy Ola się obudziła przyniosła nam  śniadanie . Mleko z płatami . Mama Frugo miała po nas przyjechać o 12:00 więc zaczęłyśmy oglądać ,, Egzorcyzmy Emily Rouse "  . ! Nie zdążyłyśmy dokończyć . Ale jestem bardzo zadowolona, świetnie się bawiłam !!! Mam na dzieje że w przyszłym roku tez tak dobrze będę się bawiła !!!


Do zobaczenia =]

P.S. Zdjęcia dodamy później Pa ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3