poniedziałek, 30 stycznia 2012

♥ Znowu szkoła ♥ . !

Py$ka
Hej znowu do tej szkoły . ! Dzisiejsze pół dnia minęło nudno, no może oprócz matmy .  Były brechty . !  Była u mnie wera niespełna godzinę :c Została by dłużej ale musi przypilnować Maxa :P Może jeszcze się spotkamy . ! Wszystko zależy od mojego taty, i czasu w którym się wyrobi na zakupach . ! Tak oprócz tego to wracając do ferii, pewnie wiecie że byłam w Szwecji . ! Jeżeli chcecie dokładnie wiedzieć co robiłam wejdźcie na K.N.K.Ś.Goość . ! To tyle, a wy jak spędziliście ferie . ? Piszcie w komentarzach i na nasz e - mail wekablog@interia.pl . ! Liczymy na was . !!!

Oto także fotki z mojego pobytu:

Na jabłuszkach.. :*

     W Sztokcholmie !











        Nad jeziorem...




                                  My w bluzeczkach.. I ♥ Sweden
 Jestem bardzo zadowolona z wyjazdu... Mam nadzieje że go powtórzę.. !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3