środa, 29 lutego 2012

♥ 29 luty ♥ . !

Cześć dzisiaj mamy 29 luty, czyli dzień który jest zwykle już 1 marca. Ale nie w tym roku. Wyobrażacie sobie urodzić się 29 lutego? Mieć urodziny co 4 lata haha.. :P No zdarza się, w końcu codziennie ktoś się rodzi i ktoś umiera. Już jutro mamy marzec mój ukochany miesiąc. Ponieważ mam wtedy urodzinki. dokładnie za tydzień.- 7 marca. Pewnie urządzę urodzinki, miały być w kręgielni ale chyba nie wypali :( Mówi się trudno, ale na pewno będziemy się dobrze bawić ! :]  W marcu zaczyna się również wiosna to drugi powód dlaczego kocham ten miesiąc . ! Ogółem jest fantastyczny . !! Marzec na WeKaBlog będzie miesiącem żywym i kolorowym. To będzie przeważać teraz na WeKaBlogu . ! Również przepraszamy za małe przerwy w prowadzeniu bloga . ! Postaramy się je nadrobić . ! :]

 Do następnej :]

niedziela, 26 lutego 2012

♥ Nocowanie ♥ . !

Cześć z wczoraj na dzisiaj Weroni u mnie nocowała. Siedziałyśmy tak do 4:00 . ! Wczoraj były u mnie jeszcze inne dziewczyny bo robiłyśmy próbę  . Weroni dojechała trochę  później, a dziewczyny wyjadły cały bufet. Zostały tylko żelki, przynajmniej. Dobrze że tata miał w sobotę urodziny to coś tam nam dokupili. Tak po 23:00 pisałyśmy z Oskarem na przemian. Weroni ma teraz nowy telefon LG ^^ . Więc miałyśmy się czym bawić.  Wstałyśmy koło 9:00 . ! Zjadłyśmy śniadanie . ! Koło 12:00 przyszła mama Wery, oczywiście posiedziała trochę, i my z Werą miałyśmy więcej czasu dla sobie. porobiłyśmy sobie trochę fotek . !

 
Do następnej:)

czwartek, 23 lutego 2012

♥ Oaza ♥ . !

Hej około 16 przyszli po nas chłopaki.  Poszliśmy do parku na Kościuszki . Wszędzie są kałuże, przypomina to bagna  a nie park . W każdym razie Weroni chciała sprawdzić głębokość kałuży, a Dawid chciał podejść i ochlapać ją wodą.Jednak nie udało mu się bo gdy się zamachnął wylądował w kałuży . Mieliśmy z tego taką bekę że nie mogliśmy się przestać śmiać (bez urazy Dawid) . Cały był mokry, a my mieliśmy iść do kościoła, a on cały mokry . Poszliśmy na plac i zaczekaliśmy na Maćka.W kościele ze Werą poszłam do scholi, było fajnie . ;]  Kiedy wychodziliśmy dostaliśmy po breloczku ,, Nie wstydzę się Jezusa" ,już drugi z kolei ale teraz mogę go do kluczy przywiesić ^^ . Po kościele była,, Kawiarenka Ewangelizacyja " . Super sprawa . Poznałam ludzi z oazy,na serio tacy sympatyczni i z wielkim poczuciem humoru. Tacy super, bardzo się cieszę że ich poznała. No  super są. chyba znowu zaczniemy chodzić na oazę,okazało się ze jest w sobotę a nie w piątek :/Ale mniejsza, w każdym razie idziemy w sobotę na oazę i zobaczymy jak tam jest ;]

Do następnej ;]

Jeżeli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej o
 Oazie Radomskiej zapraszam na:

♥ Zajęcia w szkole ♥ . !

Cześć dzisiaj mieliśmy naukę rekolekcyjną w szkole . Najpierw trochę pośpiewaliśmy, zostało przeczytane Pismo Święte ( fragment) oraz obejrzeliśmy film o Św. Łucji . Następnie podzielono nas na grupy. Niestety nie byłam z Werą w tej samej. Mnie przydzielono do gr.7, a Weroni do gr.8 . ! Mieliśmy za zadanie przygotować plakat na temat ,, Droga do światłości " . Będziemy je reprezentować dzisiaj na drugim  spotkaniu w kościele. Idziemy o 16:45 . Po nauce rekolekcyjnej udamy się do ,, Kawiarenki Ewangelizacyjnej" Na herbatę i ciastko .  Będzie to spotkanie z animatorami, głownie na temat OAZY. Na którą chodziłyśmy . Jednak musiałyśmy się wypisać ponieważ na ten sam termin ustalono zajęcia obowiązkowe. Ale może bd chodzić, nic nie wiadomo. Wera niedługo do mnie przyjdzie .  A potem razem pójdziemy do kościoła. Chyba ok. 16:00 przyda po nas chłopaki, Oskar i Dawidek .



Do następnej ;]

środa, 22 lutego 2012

♥ Rekolekcje ♥ . !

Hej dzisiaj zaczęły się rekolekcje. Zaczęły się o 9:00, po nich od razu mieliśmy Mszę Świętą z posypaniem głów popiołem.  Kolejna nauka rekolekcyjna zaczęła się o godz 16:45. Koło 15:45 zadzwoniła do mnie Oskar i przyszedł po mnie razem z Dawidkiem . Mieliśmy iść po Weronikę a potem może na cudy. Zostaliśmy jednak na boisku i graliśmy w rugby piłką zrobioną z rękawiczek :P Cale były mokre, ale grać się dało. W kościele jedna z animatorek zaprosiła nas do scholi. Poszłyśmy bo nie wypadało odmówić. Dali nam zadania do domu Foch XD . Jak w szkole, aż 15 pytań! Ale to wystarczy odpowiedzieć na nie prawda lub fałsz, wiec dużo roboty nie będzie . Jutro mamy zajęcia rekolekcyjne w szkole. Mamy wziąć ze sobą flamastry, kredki i markery. Będziemy coś malować. Zapowiada się obiecująco ;] A wam jak upłynął I dzień rekolekcji? Czekam na odpowiedzi w komentarzach . ! ;]

sobota, 18 lutego 2012

♥ Ostatki ♥ . !

Cześć dzisiaj mamy ostatki, z tej  okazji jadę do Oli. Ale nie aby balować tylko robić próbę. Miałyśmy być u Oli od 13:30 do 16:00-17:00. Potem miał przyjechać do mnie chrzestny w goście. Z 16 osób było 5. A bez chłopaków i odliczając chore osoby mogły przyjechać zaledwie 9 osób. Było nas 5 to i tak nieźle. Musiałam spakować wszystkie ciuchy. Jedno wielkie pudło, i 3 siaty. Było co nosić. Pod wieczór dam wam relacje jak nam poszło.

Do następnej.

czwartek, 16 lutego 2012

♥ Tłusty Czwartek♥ . !

Siemka dzisiaj mamy tłusty czwartek . ! Przed chwilą skończyłam piec faworki, pyszne są . ! Dzisiaj zjadłam zaledwie 4 pączki :c Ale może będzie piąty ^^ . ! Weroni na razie nie bd dodawała postów ponieważ nie ma dostępu do komputera. Mam nadzieję że niedługo znowu będzie mogła . Przeglądałam blogi i praktycznie wszędzie są loterie i rozdania. Na WeKBlog również się odbędzie . Teraz zbieramy materiały na atrakcyjne nagrody .


środa, 15 lutego 2012

♥ Rozdanie u Agrafki ♥ . !

Hej przeglądałam ostatnio komentarze i znalazła jeden o kolejnym rozdaniu u Agrafki --> Klik . ! Prowadzi Blog o nazwie Agrafkowe Lov Lov . ! Bardzo podoba się nam jej blog . ! Dlatego bierzemy udział w rozdaniu. . ! Możliwe że my również na WeKaBlog zrobimy taką loterie . ?? Zobaczymy . ! W każdym razie zapraszamy na Agrafkowe Lov Lov . ! I zachęcamy do wzięcia udziału w rozdaniu . ! Zapraszamy . !

Do wygrania są dwa zestawy oto one:

I Zestaw = 2 bransoletki + kolczyki = mały bonusik




  II Zestaw = Lakier do paznokci + 2 bransoletki perłowe + mały bonusik



Zapraszamy do uczestniczenia . !


Do następnej =]

♥ Śnieg ♥ . !

Hej dzisiaj spadł znowu śnieg. ! Od rana prószy i nie przestaje . ! Sobie wybrał porę... Połowa Lutego a tu śnieg . !! Może będzie tak jak mówiłam, będziemy mieć śnieg do kwietnia.. . ! Dzisiaj nie byłam w szkole bo tata mnie obudził za późno a po za tym wczoraj pod wieczór kiepsko się czułam .  Ale chyba jutro będę w szkole . !

 Do następnej =]

wtorek, 14 lutego 2012

♥ Walentynki ♥ . !

Hej dzisiaj mamy walentynki . ! z tej okazji zorganizowano u nas w szkole dyskotekę . Rozpoczęła się o 16:30 do 19:00 . Wstęp aż 2 zł . !!! W każdym razie po szkole miały do mnie przyjść Grata, Ola, Inga, Ola i Może Weronika aby się wyszykować. Jednak nie udało się . ! Wyszło na to że pojechałam do Oli Smagowskiej i tam wszytko załatwiłyśmy. Miałam iść w mojej sukience. Czarna ze złoto-srebrno-turkusowymi paskami  - bombka. I turkusowe bolerko. Buty balerinki w koronkę w kwiaciastym wzorze. Jednak wyszło na to że Ola pożyczyła mi sukienkę i coś w stylu bolerka. ona wzięła moje - taka wymiana. Gdy byłyśmy gotowe Ola chciała żebyśmy pojechały taksówką, ale ja nie chciałam bo kto wie co kierowa ma w głowie a po za tym to byłoby naciągnięcie na koszty. W szkole była poczta walentynkowa. w naszej klasie przesłane były 5 walentynek i wszystkie trafiły do Bartka Górki (Górson) . ! Dyskoteka była udana . Chłopaki wydurniały się ile popadnie . Jednak głównym wydarzeniem był pocałunek, raczej cmoknięcie Wiktora i Jagody . Wszyscy krzyczeli ,, Gorzko,gorzko... " i stało się :***

Tak wyglądałam:


To chyba tyle na temat dyskoteki. . !

Życzymy miłych Walentynek.

Wszystkim zakochanym dedykujemy: 

Ten liścik z całusem dziś do Ciebie leci,
Humor Ci poprawi, a sercu żar roznieci,
Pomyśl dzisiaj o mnie tak słodko i miło,
Żeby w środku zimy cieplej się zrobiło.

Oraz: 
 

[*] Ś.P. Whitney Houston [*]

niedziela, 12 lutego 2012

♥ Rozdanie u Sandii ♥ . !

Hej na blogu jak pewnie zauważyliście promujemy blog Blog zainspirowany życiem --> Kliknij . ! Na który gorąco zapraszamy .  Odbędzie się tam rozdanie - Rozdanie u Sandii . ! Do wygrania są kuszące nagrody .  Którym nie sposób się oprzeć . ! To typowo dziewczęce kosmetyki . Mydełko i krem do ciała o niebiańskim zapachu truskawek i śmietanki . !


 Regulamin konkursu znajdziecie na Blog zainspirowany życiem . --> Kliknij . !

Serdecznie zapraszamy do udziału w Walentynkowym Konkursie . !

Zgłoszenia należy składać do 29 lutego, wyniki pojawią się 
1 marca. 

Zapraszamy !!!!

link: Blog zainspirowany życiem .

sobota, 11 lutego 2012

♥ I ♥ Fashion ♥ . !

Hej w tym poście pokarzemy wam nasze ostatnie zakupy. Głównie Werki . ! Nie wiem co się dzieje , nie mamy ze sobą kontaktu od wczoraj to straszne :P . ! Zobaczymy się wreszcie w szkole. ! Szczerze sama nie wierze że to mówię ale stęskniłam się za szkołą, no może nie za szkołą ale za znajomymi. Bo tak samej w domu siedzieć 3 dni, odciętym od świata - to nudno. Oto zdjątka naszych zakupów, po części prezentów ;P

Naszyjnik z zawieszkami .
Naszyjnik i więcej zawieszek .
Kolczyki - gwiazdki
Bluzka - Youps
Sukienka w grochy :P
Sukienka z paskiem  

Czapka Zimowa ^^
Spudnica - C&A 
Sukienka - C&A
 Ok tak wyglądają nowe elementy naszej garderoby
Do następnej =]

piątek, 10 lutego 2012

♥ Co tu robić? . ! ♥

Już piątek Hurra, tyle że co tu robić ??? Teraz muszę posprzątać pokój,
a później odrobić lekcje =C Cały weekend wolny, ale tak czy siak nic nie ma co robić. ! Może spotkam się z Py$ką i pójdziemy na łyżwy lub do kina, tego nie wiem do nie było jej w szkole. Pewnie do kiedy nie będzie cieplej to nic nie będzie się działo, chyba że u Kasi??

Do następnej, pozdrawiam Frugo =D

czwartek, 9 lutego 2012

♥ Zamieszanie przy obiedzie ♥ . !

Hej ale wczoraj było zamieszanie . ! Ja i siostra miałyśmy zjeść kurczaka w sosie ziołowym . ! A reszta rodzinki kurczaka z kartoflami i mizerią . ! Ola wróciła do domu i tata kazał zrobić jej obiad . Myślałam że tata powie Oli jak to ma wyglądać, jednak tego nie zrobił . ! Ola przyrządziła dla wszystkich kurczaka .  dopiero gdy zawołała mnie na obiad zobaczyłam co sie dzieje . ! Oli kazałam iść jeść a ja resztą się zajęłam . ! Odsmażyłam Tomkowi kurczaka i zrobiłam mizerie . ! Z naszego obiadu zrobił sie niezły sajgon . !

Do następnej :)

środa, 8 lutego 2012

♥ Dentysta ♥ . !

Hej dzisiaj na 18:30  byłam umówiona do dentysty . ! O dziwo sama prosiłam mamę aby pójść . ! Miałam mega dziurę . ! W ostatniej chwili poszłyśmy, tak leczyli bi mi zęba kanałowo . ! Nie wiem dokładnie jak to się odbywa, ale to coś poważniejszego :/ Mam nadzieje że nic się złego nie bd działo z zębem bo czeka mnie leczenie kanałowe!! A ja nie chce... :/  Dzisiaj pierwszy raz dostałam znieczulenie ZASTRZYKIEM, tak to miałam pasty :
- Truskawkową
- Brzoskwiniową
- Malinową
- Arbuzową ^^ ( ulubiona )
Już jestem 1h po i jeszcze trochę mnie trzyma, przypomniało mi się przebijanie uszu . ! To samo wrażenie tylko że na dziąśle :P  Następną wizytę mam za  2 tygodnie w poniedziałek o 17:00 . ! czeka mnie borowanie w drugiej szóstce, na szczęście tylko małą szczelinkę.. Uff..

Do następnej :)

♥ Najgorsza wycieczka ♥ . !

Cześć wczoraj byliśmy na wycieczce w Warszawie . ! Masakra . ! Jechaliśmy do Centrum Kopernika . ! Jechaliśmy pierwszy raz całą klasą i tak słabo było . ! W 1,5 godziny obeszliśmy wszystkie eksponaty . ! Potem 2 h  siedzieliśmy i czekaliśmy .  O 15, 20 mieliśmy jakieś przedstawienie, grały roboty ( Tomek, Zosia i Stryjek ) Które trwało 20 min. Potem szliśmy do Planetarium na seans . ! Po drodze byliśmy w Ogrodzie Odkrywców . ! Potem poszliśmy nad Wisłę, w oddali widzieliśmy Stadion Narodowy . ! Planetarium uratowało ta wycieczkę . ! Bardzo mi się podobało . ! Najpierw była cz.1 Niebo nad Warszawą , gdzie pani opowiadała o gwiazdozbiorach, tworzeniu się gwiazd i planetach .  W cz. 2  oglądaliśmy film ,, Niebo Kopernika - Tajemnica nieba majów " . ! Były momenty w filmie że niebo się przesuwało, mieliśmy wrażenie że to my się kręcimy . Chciałabym mieć takie planetarium w domu, żeby film oglądać . ! To było niesamowite przeżycie , chętnie je powtórzę . ! No mieliśmy jechać do McDonald'a, Pani nam obiecała . ! Mieliśmy zatrzymać się w Grójcu, w McDonald'zie , jednak gdy dojechaliśmy pani powiedziała że nie jedziemy . ! Wszysc byli oburzeni, z tyłu autokaru ( siedziałyśmy tam ) buczeliśmy, wołaliśmu ,, do McDonald'a " ,, Mc" ,, Donald" a na koniec tak hamsko ,, Klaso smakował wam McDonald ? " a my ,, tak, pysznie, po prostu niebo w gębie " A powodem było to że kierowcy się spieszyło . No przepraszam bardzo ale to jego praca i on ma się dostosować do nas a nie my do niego . !!! Najlepsze że mieliśmy wliczone za paliwo do McDonalda, i przewodniczkę która przedstawiła się nam, powiedział gdzie idziemy --- potem że dojechaliśmy i na tym skończyło się jej gadanie,  potem zaprowadziła nas do planetarium gdzie sami byśmy dobrze trafili i KONIEC jej działań . ! 80 zł wyrzucone w błoto . ! Wczoraj przez cały dzień  zjadłam 2 kanapki, opakowanie paluszków i 2 krakersy . ! Dziękuje bardzo za taka wycieczkę .  Ja nie mam już zamiaru jechać na żadną wycieczkę z panią wychowawczynią ( chyba że bd jeszcze jakaś fajna pani nauczycielka ) Po pierwsze drogo, po drugie w ogóle nie zorganizowane . !Jedno co mi się podobało to to że ciągle się brechtaliśmy z chłopaków, i co chwile zmieniałyśmy miejsca . !

Oto zdjęcia z naszej wycieczki :








W promie czy w czymś tego rodzaju..

















Do następnej :)

niedziela, 5 lutego 2012

♥ Uff.. ♥ . !

Hej nareszcie przeczytałam lekturę, nie miałam wyboru .  Nie jestem szczególnie zachwycona książką .  Omawiamy  ,, Szatan z VII klasy " . ! Obejrzałam film, nie jest nawet takie nudne. Kto tego nie czytał niech się strzeże, prawdę powiedziawszy to w połowie książki zaczyna się coś dziać i powoli wciąga. Ale mnie to nie ruszyło, w przeciwieństwie do Weroni  dawno temu przeczytała . Została nam tylko jedna lektura ,, W 80 dni do o koła świata " . ! oglądałam filmy . ! Nie jest takie złe, zobaczymy jak bd się czytało . !


P.S. Foch nie bd omawiać ,, Ania z Zielonego Wzgórza" . ! Bd mieć więcej lektur w gimnazjum, a tam dochodzą ,, Krzyżacy" . !!!!

P.P.S Zapomniałam wspomnieć o ,, Pan Tadeusz " ( fragmenty ) Mamy w następnej kolejności omawiać :P

Do następnej :)

sobota, 4 lutego 2012

♥ Weekend . ! ♥

Nareszcie weekend, nie mogłam się doczekać. Chyba z Kasią nie będę miała kontaktu, ponieważ cały weekend zawalony  =( . ! Nawet sama nie wiem czy się cieszę czy nie =\  Jak wiecie z jednego posta pt. Czekoladowe szaleństwo to według nas to luty jest miesiącem czekolady, na sama myśl leci ślinka =D Niedługo mamy wycieczkę szkolną do Warszawy do Centrum Kopernika, później idziemy na jakiś film do Planetarium. Mam nadzieje że będę żarty. Przez weekend muszę się ciągle uczyć =/ angielski, hista, matma, przyra co jeszcze ? Weekend ma być odpoczynkiem, a nie ciągłą nauką. Chociaż rano nie muszę się uczyć i słucham muzy dla relaksu. Śniegu nie ma, a jak jest to nie da się z niego lepić nic . ! Co tu jeszcze napisać ??? Jest mama idzie do sklepu i kupi mi CZEKOLADĘ . ! Mam nadzieję że jak kochacie czekoladę to w tym miesiącu jedzcie jej więcej. Czekoladowych przygód =P

czwartek, 2 lutego 2012

♥ Nareszcie ♥ . !

Hej dzisiaj wreszcie i nareszcie dostaliśmy kluczyki do szafek .  Były od numerków 16 do 21 . ! Ja mam 21, a Frugo 20 . ! Mimo ze numery są obok siebie to szafki nie . !!! Mi trafiła się  Na samej górze jasno zielona ( byłam sama na początku, wszystkie szafki wokół mnie były puste, do czasu) . ! A Weronice na samym dole :( na początku się smuciła, ale potem znalazła dobre strony .

  To nie są dokładnie nasze szafki ale ustawienie jest identyczne ( zdjęcie z I piętra naszej szkoły ). ! Ja mam jasno zieloną, a Weroni ciemno zieloną, i na tej wysokości co jest zaznaczone . !

Potem zapłacił Kacper za szafkę i dostał 2 pod moją .  Nie był zbytnio zadowolony ja też tak średnio . ! Zamieniła się z nim Ola . ! I Ola miała pod moją, wpadła na taki pomysł czy nie mogła by go wymienić . ! Udało się, nie będę wnikać w szczegóły bo to dane zabronione XD  . !  Potem weronika chciała się spytać czy może tak zrobić, jednak jej się nie udało :[ I teraz się na mnie trochę gniewa, bo z Ola poszłam a z nią nie ( nie jestem pewna czy dokładnie o to, ale tak mi się wydaje :/ ) . ! To chyba tyle . ! Jestem bardzo zadowolona . ! Zielony to mój ulubiony kolor więc co do niego nic nie mam, ani do wysokości .  Jestem po prostu ZADOWOLONA !!! Musze sobie coś skombinować żeby nie zgubić tego kluczyka . !

Do następnej . ! :P

P.S. Jeżeli chcecie bliżej zapoznać się z naszą szkołą wejdźcie na http://psp28radom.szkolnastrona.pl/ . ! Wejdzie w zakładkę Spacerkiem po szkole i obejrzyjcie Galerię Zdjęć . ! XD