czwartek, 2 lutego 2012

♥ Nareszcie ♥ . !

Hej dzisiaj wreszcie i nareszcie dostaliśmy kluczyki do szafek .  Były od numerków 16 do 21 . ! Ja mam 21, a Frugo 20 . ! Mimo ze numery są obok siebie to szafki nie . !!! Mi trafiła się  Na samej górze jasno zielona ( byłam sama na początku, wszystkie szafki wokół mnie były puste, do czasu) . ! A Weronice na samym dole :( na początku się smuciła, ale potem znalazła dobre strony .

  To nie są dokładnie nasze szafki ale ustawienie jest identyczne ( zdjęcie z I piętra naszej szkoły ). ! Ja mam jasno zieloną, a Weroni ciemno zieloną, i na tej wysokości co jest zaznaczone . !

Potem zapłacił Kacper za szafkę i dostał 2 pod moją .  Nie był zbytnio zadowolony ja też tak średnio . ! Zamieniła się z nim Ola . ! I Ola miała pod moją, wpadła na taki pomysł czy nie mogła by go wymienić . ! Udało się, nie będę wnikać w szczegóły bo to dane zabronione XD  . !  Potem weronika chciała się spytać czy może tak zrobić, jednak jej się nie udało :[ I teraz się na mnie trochę gniewa, bo z Ola poszłam a z nią nie ( nie jestem pewna czy dokładnie o to, ale tak mi się wydaje :/ ) . ! To chyba tyle . ! Jestem bardzo zadowolona . ! Zielony to mój ulubiony kolor więc co do niego nic nie mam, ani do wysokości .  Jestem po prostu ZADOWOLONA !!! Musze sobie coś skombinować żeby nie zgubić tego kluczyka . !

Do następnej . ! :P

P.S. Jeżeli chcecie bliżej zapoznać się z naszą szkołą wejdźcie na http://psp28radom.szkolnastrona.pl/ . ! Wejdzie w zakładkę Spacerkiem po szkole i obejrzyjcie Galerię Zdjęć . ! XD

1 komentarz:

  1. Spoko szkoda że nie zrobili zdjęcia szafek na 2 piętrze co nie ? http://cytrusblog.blogspot.com/
    Idę spać XD Wejc na bloga to bedziesz wiedziala oco chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3