niedziela, 5 lutego 2012

♥ Uff.. ♥ . !

Hej nareszcie przeczytałam lekturę, nie miałam wyboru .  Nie jestem szczególnie zachwycona książką .  Omawiamy  ,, Szatan z VII klasy " . ! Obejrzałam film, nie jest nawet takie nudne. Kto tego nie czytał niech się strzeże, prawdę powiedziawszy to w połowie książki zaczyna się coś dziać i powoli wciąga. Ale mnie to nie ruszyło, w przeciwieństwie do Weroni  dawno temu przeczytała . Została nam tylko jedna lektura ,, W 80 dni do o koła świata " . ! oglądałam filmy . ! Nie jest takie złe, zobaczymy jak bd się czytało . !


P.S. Foch nie bd omawiać ,, Ania z Zielonego Wzgórza" . ! Bd mieć więcej lektur w gimnazjum, a tam dochodzą ,, Krzyżacy" . !!!!

P.P.S Zapomniałam wspomnieć o ,, Pan Tadeusz " ( fragmenty ) Mamy w następnej kolejności omawiać :P

Do następnej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3