wtorek, 14 lutego 2012

♥ Walentynki ♥ . !

Hej dzisiaj mamy walentynki . ! z tej okazji zorganizowano u nas w szkole dyskotekę . Rozpoczęła się o 16:30 do 19:00 . Wstęp aż 2 zł . !!! W każdym razie po szkole miały do mnie przyjść Grata, Ola, Inga, Ola i Może Weronika aby się wyszykować. Jednak nie udało się . ! Wyszło na to że pojechałam do Oli Smagowskiej i tam wszytko załatwiłyśmy. Miałam iść w mojej sukience. Czarna ze złoto-srebrno-turkusowymi paskami  - bombka. I turkusowe bolerko. Buty balerinki w koronkę w kwiaciastym wzorze. Jednak wyszło na to że Ola pożyczyła mi sukienkę i coś w stylu bolerka. ona wzięła moje - taka wymiana. Gdy byłyśmy gotowe Ola chciała żebyśmy pojechały taksówką, ale ja nie chciałam bo kto wie co kierowa ma w głowie a po za tym to byłoby naciągnięcie na koszty. W szkole była poczta walentynkowa. w naszej klasie przesłane były 5 walentynek i wszystkie trafiły do Bartka Górki (Górson) . ! Dyskoteka była udana . Chłopaki wydurniały się ile popadnie . Jednak głównym wydarzeniem był pocałunek, raczej cmoknięcie Wiktora i Jagody . Wszyscy krzyczeli ,, Gorzko,gorzko... " i stało się :***

Tak wyglądałam:


To chyba tyle na temat dyskoteki. . !

Życzymy miłych Walentynek.

Wszystkim zakochanym dedykujemy: 

Ten liścik z całusem dziś do Ciebie leci,
Humor Ci poprawi, a sercu żar roznieci,
Pomyśl dzisiaj o mnie tak słodko i miło,
Żeby w środku zimy cieplej się zrobiło.

Oraz: 
 

[*] Ś.P. Whitney Houston [*]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3