sobota, 4 lutego 2012

♥ Weekend . ! ♥

Nareszcie weekend, nie mogłam się doczekać. Chyba z Kasią nie będę miała kontaktu, ponieważ cały weekend zawalony  =( . ! Nawet sama nie wiem czy się cieszę czy nie =\  Jak wiecie z jednego posta pt. Czekoladowe szaleństwo to według nas to luty jest miesiącem czekolady, na sama myśl leci ślinka =D Niedługo mamy wycieczkę szkolną do Warszawy do Centrum Kopernika, później idziemy na jakiś film do Planetarium. Mam nadzieje że będę żarty. Przez weekend muszę się ciągle uczyć =/ angielski, hista, matma, przyra co jeszcze ? Weekend ma być odpoczynkiem, a nie ciągłą nauką. Chociaż rano nie muszę się uczyć i słucham muzy dla relaksu. Śniegu nie ma, a jak jest to nie da się z niego lepić nic . ! Co tu jeszcze napisać ??? Jest mama idzie do sklepu i kupi mi CZEKOLADĘ . ! Mam nadzieję że jak kochacie czekoladę to w tym miesiącu jedzcie jej więcej. Czekoladowych przygód =P

16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Extra I ♥ Chocolate Super Blog wzoruje się na nim .

      Usuń
  3. Dajcie przepis na te słodkości !!! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbuje dać, moja ciocia takie robi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok, no to czekamy . hej jestem Plastuś zapraszam na mojego bloga http://lets-be-created.blogspot.com/, znałyście Kasie prawda? Prowadziła Just For Girls ♥ ! Dostałam po niej Konto na blog ! zapraszam do siebie !!!! Supcio Blog wzoruję się na nim !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha Spk,chętnie zobaczymy twojego Bloga. Tak między nami to masz jeszcze kontakt z Kasią ? Bo ja nie, nie ma jej na fb ani nk ?! Nie wiem co robić :/

      Usuń
  6. Zapraszam !
    Nie nazwała bym tego kontaktem ale jakoś się porozumiewamy, od czasu do czasu . Nie wchodzi na fb ani na nk. Po pierwsze ona nie ma Fb, a na nk i tak rzadko wchodzi. Znasz ja prawda, nie ma czasu na kompa.

    OdpowiedzUsuń
  7. An masz racje ta nasza Kasia ciągle zabiegana. Byłam na twoim blogu. Megaaa . !!! Mam bardzo podobnego kociaka . Może to rodzeństwo ^^ XD Zobacz post o nas cz.1 z listopada zeszłego roku to zobaczysz mojego malucha, a raczej bydle XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIe żartuj to wasz blog jest Megaaa!! Moje to takie brzydkie coś :/. Ok zerknę na ten post.

      Usuń
  8. Nawet tak nie mów kobieto . ! Zauważ różnicę czasową my mamy prawie 3 miesiące a ty 2 dni. Jest różnica, rozkręcisz się. Wiem co mówię masz niesamowite wyczucie stylu. Wiem bo sama w jakimś tam stopniu jestem artystką. I twierdzę że ten wystrój, te kolory są zajebiaszcze !!! Nie wiesz co mówisz bloga masz Genialnego i kocurka też !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. No weź przestań !! To nieprawda ! No może 1 % z tego co mówisz to prawda. widziałam posta ! Rzeczywiście strasznie podobne te nasze kociaki. Ty też jesteś artystką, extra się składa. Mam do cb biznes! ty jesteś Kasia prawda, prowadziłaś Z Kasią (drugą) Just For Girls ♥ ? To może wysyłaj mi na pocztę swoje prace i pomysły. Znasz e- mail Kasi, i hasło do konta na bloga. Właśnie jak robimy mam zmieniać hasło czy po prostu nie bd wchodzić?!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki 1 % ?! Nie 1 tylko 100%, dziewczyno ty w ogóle słyszysz co mówisz. Bądź co bądź nie widziałam twoich prac, ale taka ksywka, taki opis na blogu i taki kocur oznacza że jesteś wybitną artystką. Co do hasła to rób jak uważasz. Ja nie bd wchodziła i tak czy siak. Twój wybór. Jeśli chodzi prace to muszę się skontaktować z Frugo . ! Wiesz żeby nie było niepotrzebnych nieporozumień. Ok?

    OdpowiedzUsuń
  11. No dobra dobra może i masz racje ! Ok to z nią obgadaj o tych pracach i daj mi znać . ok? OK to ja hasła nie zmieniam i bd wszystko happy :|) Ja muszę kończyć na razie, do następnej !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ok to z Weroni obgadam . ! do następnej ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3