piątek, 9 marca 2012

♥ Dzień Kobiet / Wycieczka ♥ . !

Hej wczoraj byliśmy na wycieczce w Niepokalanowie . Całkiem ciekawie było . Ale najlepiej w busie . śpiewaliśmy i śmialiśmy się doi bólu . ! Jestem zadowolona z wycieczki, ale nie z chłopaków ani trójki klasowej. Na dzień kobiet nic nie otrzymałyśmy, ani nikt nie złożył nam życzeń .  więc po  prostu nic nie mówię.  Jako  święto ten dzień  był do bani .


 Niech chłopaki nie liczą na coś w dzień mężczyzny, który jest jutro .  Oni  na dzień chłopaka byli w kręgielni .  Za pieniądze klasowe, a na nas klasy nie starczyło  :/  Heh..  Cyknełam parę fotek, niestety nie miałam aparatu więc posłużyłam się telefonem:

















 Do następnej ;]

2 komentarze:

  1. A ja się miło zaskoczyłam w stosunku co do moich chłopaków z klasy. :) Były życzenia, kwiatki, słodkości. Masz rację wasi zachowali się bardzo źle i ja bym na Twoim miejscu poruszyła ten temat na lekcji wychowawczej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta racja, jutro mamy . To sobie pogadamy . Dzięki za radę . ! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3