środa, 7 marca 2012

♥ Urodzinki ♥ . !

Hej dzisiaj są moje URODZINKI !!!!! Nareszcie, ten dzień był super ! Zobaczymy co jeszcze się wydarzy .  Dzisiaj nie mieliśmy lekcji, bo szliśmy do PG nr 11 na dni otwarte . W szkole byliśmy tylko na historii i w -f . na hiście rozdałam cukierki, i od pana jako prezent, nie było kartkówki .  Druga klasa 6 też na ty zarobiła .  Jestem bardzo  zadowolona z dzisiaj .  Urodziny dla koleżanek robię w sobotę . Będzie cała paczka . Już się nie mogę doczekać !!!! W tym roku od rodziców otrzymam aparat .  Od 4 lat nic nie dostawałam ale teraz bd miłą droższy prezent . Z czego się cieszę . Mam nadzieje że rodzice dołożą mi do prezentu nowe słuchawki do telefony, bo akurat dzisiaj ze zepsułam :/ Ale to nic . ;p Jutro jest wycieczka do Niepokalanowa .  Pewnie będzie ubaw .  Chociaż nie bd naszego kolegi, Bartka . Chory jest . Niech się nam kuruje żeby w przyszłym tygodniu już był . Przepraszamy że tak długo nie pisałyśmy ale nie było o czym . Przepraszamy . I dziękujemy że czytacie naszego bloga . ♥♥♥ ;**

Do następnej :]

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3