niedziela, 8 kwietnia 2012

♥ Wielkanoc ♥ . !

Cześć tu Kasia . ! Mamy dzisiaj 8 kwietnia czyli Wielkanoc . !!! Z tej okazji życzę wam :

 Niech zajączek w koszyk wskoczy,
Mokry dyngus Cie zaskoczy,
jajko będzie smakowało,
i brzuch będzie radowało


Wesołych Świąt Alleluja !

Rano przygotowaliśmy śniadanie Wielkanocne . Było pyszne . Na obiad będziemy mieli rarytasy . Po prostu niebo w niebie. Mój kociak Tofik również poczuł świąteczny klimat . Dostał sporo kiełbasy oraz szynkę. Jednak teraz nie jest w nastroju bo w nocy podjadł gyrosa i niestety gyros wrócił na powierzchnie :/ . Teraz śpi u mnie na łóżku, ma farta że zdążył zejść XD . Zostawmy temat kota i przejdźmy do sedna, a mianowicie do lanego poniedziałku . !!!  Już nie mogę się doczekać . Prawdo podobnie spotkam się z Wiedźminem XD . ! Jestem uzbrojona . Mam 5, 2 litrowych butelek i dwie 1,5 l . Oraz pistolet na wodę o zasięgu 10 m, dwa mniejsze i psikawki . Więc bój się ten kto mnie spotka ;p . Będzie na pewno bardzo mokro i odlotowo . Już nie mogę się doczekać . Dlatego życzę wam Mokrego Dyngusa i żeby nikt suchy do domu nie wrócił . 


Do następnej :p

2 komentarze:

  1. Śmingus-dyngus u mnie zapowiada się bardziej na bitwę na śnieżki niż wiadra z wodą ;D
    Wszystkiego dobrego i udanego śmingusa! :)
    Zapraszam do siebie na www.dajmisiebie.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękujemy! :) ślicznie tu obserwuję i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3