czwartek, 24 maja 2012

Nasz Klasa

Siemka ;***
Dawno nie pisałam, ale w najbliższym czasie to nadrobię ;p Tak sobie siedziałam i z nudów przeglądałam stare zdj. Na infie teraz robimy prezentacje o naszej klasie, więc nazbierałam sporo zdjęć. Pośród nich znalazłam kilka zdjęć z kl. I - III .  Ale się uśmiała, sami zobaczcie :

Tak wygląda nasz klasa teraz:
A tak kiedyś:
Przed Muzeum
Przed szkołą
Z ,, Dąb Bartek"
Komunia
 Nie no moja klasa zmieniła się nie do poznania. Jak patrze na te zdjęcia nie mogę się powstrzymać od śmiechu. KOCHAM ICH !!

Piszcie do nas ;**


wtorek, 15 maja 2012

Cook

Cześć wszystkim ;)
Ostatnio Weronika była u mnie prawie codziennie przez ostatni tydzień .  W środę chyba zrobiłyśmy sobie naaleśnikii . !! No nie powiem że najlepsze nam wyszły ale dało się zjeść :



Ucztę miałyśmy wyborną. To teraz główne danie które jemy u mnie, moi rodzice ciągle muszą uzupełniać braki sera xd . Najlepsze jest w tym to że mamy robić projekt X na historie aby podnieść ocenę, a tu za każdym razem zajmujemy się czymś innym. co za ironia losu . haha... ;D

poniedziałek, 14 maja 2012

Wiosenne Rozdanie

Część wszystkim ;)
Bierzemy udział w rozdaniu : Wiosenne Rozdanie u Angelii . ! Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wzięcia udziału . ! :D

Oto co można wygrać w rozdaniu:






  Rozdanie trwa od 13 do 24 maja, czasu jeszcze sporo ale kto pierwszy ten lepszy. Zapraszam ♥

środa, 9 maja 2012

Tagowanie . !

Hejka kochani . !
Już trzykrotnie zostałyśmy otagowane, z czego bardzo się cieszymy i mamy nadzieję że jeszcze wiele razy nas to spotka. Niedługo ujawni się tag: Wiem co jem ! Dzisiaj zostałyśmy otagowane  przez The world of dreams, za co ci z góry dziękujemy. Zaczynajmy:


Zasady:
1. Każda osoba musi odpowiedzieć na 11 zadanych jej pytań przez  "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybierz 11 osób do tagu.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w tagu i napisz je w swoim tagowym poście.
4.Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś.
5.  Nie oznaczaj ponownie osób, które już otagowałaś.

Pytania:

1. Twoje Hobby? 
Odp: Sport - siatkówka, sztuka - wszystko z nią związane  i muzyka - brzdąkam trochę na gitarze i pianinie,  ogółem kocham jej słuchać.

2. Masz zwierzaka? A jeśli nie to jakie chciałabyś mieć?
Odp. Mam pupila, kociaka - Tofika .

3. Wierzysz w jednorożce ? XD
Odp. Haha...;p

4. Twój ideał chłopaka w trzech słowach ?
Odp. Inteligenty, romantyczny i przystojny ^^

5. Kolor oczu twojego partnera/partnerki ?
Odp. -----------------------------------

6. Lubisz One Direction?
Odp. Lubie ^^

7. Ulubiony zespół?
Odp. Nickelback/One Direction/Enej

8. Twoja największa wada?
Odp. Gadulstwo, usta mi się nie zamykają ;P

9. Twoja największa zaleta?
Odp. Jestem wariatka, to moja zaleta. Według znajomych nie można się ze mną nudzić . !

10. Ulubiony serial na polsacie?
Odp. Dlaczego ja?

11. Ulubiony styl?
Odp. Tworze swój własny styl. Stawiam na wygodę i intensywne kolory . !

Otagowani:


Pytania dla otagowanych:

1. Czym się interesujesz?
2. Co cie podkusiło do założenia bloga i czy nie żałujesz?
3. Twoje największe marzenie?
4. Co najbardziej chciałabyś wygrać na loterii?
5. Jeżeli byłaby taka możliwość abyś mogła przeprowadzić się w dowolne miejsce na świecie, gdzie byś zamieszkała i dlaczego?
6. Lubisz gotować?
7. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
8. Podaj swoje trzy wady i trzy zalety?
9. Opisz siebie w trzech słowach?
10. Kto lub co jest twoim natchnieniem?
11. Z punktu widzenia blogerki, co cie pasjonuje do tworzenia bloga,  oraz skąd nabierasz siły na dalsze prowadzenie bloga?

To tyle, niedługo spodziewajcie się kolejnego  tagu ;) Bardzo mi miło że miałam szansę korzystania z tagu, to takie dostępne dla wszystkich złote myśli ;p Mam nadzieje że jeszcze zostaniemy otagowane, prędzej czy później . Zapraszamy do czytania naszego bloga i dziękujemy, że jesteście z nami . !

piątek, 4 maja 2012

Niespodziewany wyjazd !

Cześć Kochani . !!
Nie zgadniecie gdzie byłam w środę . Jakieś pomysły ?? To wyobraźcie sobie że byłam nad MORZEM . !! Tak na jeden dzień ale spk ;p Wyjechaliśmy o 1:00 z Radomia .  Na godzinę 2:00 byliśmy w Warce gdzie przesiedliśmy się do tira . W miejscowości Skórów zatankowaliśmy . Na drodze kilka razy pod kołami przebiegła nam łasica, na szczęście żadnej się nic nie stało. Jednak widzieliśmy takie które tyle szczęścia nie miały :( [*] . Po drodze zatrzymaliśmy się jeszcze na kilku stacja.  Poszłam spać o 4:00 z przymusu żebym na następny dzień miała siły.  Około godziny 8:00  byliśmy w Elblągu, tam rozładowaliśmy samochód i pojechaliśmy prosto do Gdańska . W Gdańsku byliśmy na godzinę 9:15 . Zaparkowaliśmy samochód, spakowaliśmy się i w drogę. Jedno o czym nie pomyślałam to bluza zostawiłam ją w samochodzie :/ Kupiliśmy bilety i wsiedliśmy w autobus nr 127 . Podjechaliśmy koło plaży, mieliśmy ostatnią prostą.  I nadszedł ten upragniony moment, zobaczyłam morze. Kocham Morze !!! Oto część zdjęć z pobytu :

















Woda była lodowata  ale mimo to weszłam do morza. Nazbierałam trochę muszelek. Poszliśmy na obiad, zjadłam pysznego, soczystego kuraka, z frytkami i przepyszną surówką. Nad morzem wszystko lepiej smakuje, jedzenie, picie i powietrze,. Po obiedzie poszliśmy na lody i zaczęliśmy podróż do Sopotu. Myśleliśmy że wyrobimy się w godzinkę ale zeszło nam dwie :D Szliśmy na bosaka brzegiem morza. Na miejscu poszliśmy na molo. Tata namówił mnie na przejażdżkę motorówką, miała 500 koni mechanicznych. Wsiadłam na nią i cała się trzęsłam ze strachu. Na początku siedziałam sama w przedziale, później na szczęście doszli turyści. Skakaliśmy po falach, raz kapitan ustawił motorówkę z jednej strony burty tak że łódka stała w pionie. Dogoniliśmy prom i lecieliśmy w powietrzu przez dłuższą chwile a potem opadliśmy na dziób. To było niesamowite przeżycie, cieszę się że tata mnie namówił. Podziwialiśmy jachty i łódki, następnie wyszliśmy z mola. Trzeba było wracać. Poszliśmy coś zjeść, wstąpiliśmy do KFC, przed nim jakieś nastolatki mieli imprę. Włączyli radio, tańczyli i śpiewali na cały głos. Przeszliśmy ulicami Sopotu. I zastanawialiśmy się jak wrócić. Padł pomysł abyśmy wrócili pociągiem. Idealnie się wyrobiliśmy, kupiliśmy bilety 5 min przed odjazdem pociągu. Dojechaliśmy do Gdańska i czym prędzej poszliśmy do samochodu.  Tam się ogrzaliśmy i przekąsiliśmy coś. Około 21:30 wyjechaliśmy. Zaczęłam czytać lekturę, zmogło mnie i usnęłam. Obudziłam się kilka razy miedzy czasie. dopiero wstałam na dobre kiedy dojechaliśmy do Warki.
       
      W domu byliśmy ok. 6:00, przywitałam się z mama i poszłam stać . Spałam do 14:00 sama się siebie przestraszyłam. Obudził mnie kociak, zaczął mnie lizać po twarzy. Chyba stwierdził że za długo śpię, i zalegam mu jego ulubioną miejscówkę do drzemki ;p. Dobrze że mnie obudził, bo bym spała jeszcze nie wiem ile haha.. Na pewno szybko nie zapomnę tego wyjazdu. Bardzo miło spędziłam czas.

A w ty jak spędziliście długi weekend ? czekam na odpowiedzi w komentarzach.

P.S. To jeszcze nie wszystkie zdj, postaram się jak najszybciej dodać pozostałe

Do następnej ;]