wtorek, 15 maja 2012

Cook

Cześć wszystkim ;)
Ostatnio Weronika była u mnie prawie codziennie przez ostatni tydzień .  W środę chyba zrobiłyśmy sobie naaleśnikii . !! No nie powiem że najlepsze nam wyszły ale dało się zjeść :



Ucztę miałyśmy wyborną. To teraz główne danie które jemy u mnie, moi rodzice ciągle muszą uzupełniać braki sera xd . Najlepsze jest w tym to że mamy robić projekt X na historie aby podnieść ocenę, a tu za każdym razem zajmujemy się czymś innym. co za ironia losu . haha... ;D

6 komentarzy:

  1. Świetny blog. Widzę, że gotowanie się udało. Pozdrawiam i zapraszam na mój blog: forever2307.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe smacznego ! :D
    http://modnisia1212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, wszystkie zdjęcia robiłam sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje pierwsze naleśniki, tez były tak spalone ale najlepsze jest to, ze nie umiałam je obrócić na drugą stronę ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieważne że nie wyszły ważne że mieliście przy tym napewno niezły ubaw :)

    Zapraszam do siebie :

    http://widze-czuje-slysze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3