czwartek, 24 maja 2012

Nasz Klasa

Siemka ;***
Dawno nie pisałam, ale w najbliższym czasie to nadrobię ;p Tak sobie siedziałam i z nudów przeglądałam stare zdj. Na infie teraz robimy prezentacje o naszej klasie, więc nazbierałam sporo zdjęć. Pośród nich znalazłam kilka zdjęć z kl. I - III .  Ale się uśmiała, sami zobaczcie :

Tak wygląda nasz klasa teraz:
A tak kiedyś:
Przed Muzeum
Przed szkołą
Z ,, Dąb Bartek"
Komunia
 Nie no moja klasa zmieniła się nie do poznania. Jak patrze na te zdjęcia nie mogę się powstrzymać od śmiechu. KOCHAM ICH !!

Piszcie do nas ;**


8 komentarzy:

  1. JA zawsze patrząc na swoje stare zdjęcia bucham śmiechem ;P Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja też, jak oglądam stare fotki zawsze śmiech.
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, zgłosiłaś się do konkursu na moim blogu, ale nie dostałam jeszcze Twojego zgłoszenia, a także nie widzę konkursowego baneru :). konkurs kończy się za tydzień, 6 czerwca, więc pamiętaj, żeby wysłać je na czas ;).
    tosienosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. love it! Check my blog darling and maybe you wanna follow each other! XoXo

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe , śmieszna ta twoja klasa .
    Fajny blog. będe wpadać częściej
    ale mam nadzieje że zajrzysz do mnie.

    zapraszam do siebie.
    http://welovebaranowa.blogspot.com/
    Proszę skomentuj ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja strasznie lubię oglądać stare zdjęcia z myślą ile to się zmieniło :) Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3