piątek, 4 maja 2012

Niespodziewany wyjazd !

Cześć Kochani . !!
Nie zgadniecie gdzie byłam w środę . Jakieś pomysły ?? To wyobraźcie sobie że byłam nad MORZEM . !! Tak na jeden dzień ale spk ;p Wyjechaliśmy o 1:00 z Radomia .  Na godzinę 2:00 byliśmy w Warce gdzie przesiedliśmy się do tira . W miejscowości Skórów zatankowaliśmy . Na drodze kilka razy pod kołami przebiegła nam łasica, na szczęście żadnej się nic nie stało. Jednak widzieliśmy takie które tyle szczęścia nie miały :( [*] . Po drodze zatrzymaliśmy się jeszcze na kilku stacja.  Poszłam spać o 4:00 z przymusu żebym na następny dzień miała siły.  Około godziny 8:00  byliśmy w Elblągu, tam rozładowaliśmy samochód i pojechaliśmy prosto do Gdańska . W Gdańsku byliśmy na godzinę 9:15 . Zaparkowaliśmy samochód, spakowaliśmy się i w drogę. Jedno o czym nie pomyślałam to bluza zostawiłam ją w samochodzie :/ Kupiliśmy bilety i wsiedliśmy w autobus nr 127 . Podjechaliśmy koło plaży, mieliśmy ostatnią prostą.  I nadszedł ten upragniony moment, zobaczyłam morze. Kocham Morze !!! Oto część zdjęć z pobytu :

















Woda była lodowata  ale mimo to weszłam do morza. Nazbierałam trochę muszelek. Poszliśmy na obiad, zjadłam pysznego, soczystego kuraka, z frytkami i przepyszną surówką. Nad morzem wszystko lepiej smakuje, jedzenie, picie i powietrze,. Po obiedzie poszliśmy na lody i zaczęliśmy podróż do Sopotu. Myśleliśmy że wyrobimy się w godzinkę ale zeszło nam dwie :D Szliśmy na bosaka brzegiem morza. Na miejscu poszliśmy na molo. Tata namówił mnie na przejażdżkę motorówką, miała 500 koni mechanicznych. Wsiadłam na nią i cała się trzęsłam ze strachu. Na początku siedziałam sama w przedziale, później na szczęście doszli turyści. Skakaliśmy po falach, raz kapitan ustawił motorówkę z jednej strony burty tak że łódka stała w pionie. Dogoniliśmy prom i lecieliśmy w powietrzu przez dłuższą chwile a potem opadliśmy na dziób. To było niesamowite przeżycie, cieszę się że tata mnie namówił. Podziwialiśmy jachty i łódki, następnie wyszliśmy z mola. Trzeba było wracać. Poszliśmy coś zjeść, wstąpiliśmy do KFC, przed nim jakieś nastolatki mieli imprę. Włączyli radio, tańczyli i śpiewali na cały głos. Przeszliśmy ulicami Sopotu. I zastanawialiśmy się jak wrócić. Padł pomysł abyśmy wrócili pociągiem. Idealnie się wyrobiliśmy, kupiliśmy bilety 5 min przed odjazdem pociągu. Dojechaliśmy do Gdańska i czym prędzej poszliśmy do samochodu.  Tam się ogrzaliśmy i przekąsiliśmy coś. Około 21:30 wyjechaliśmy. Zaczęłam czytać lekturę, zmogło mnie i usnęłam. Obudziłam się kilka razy miedzy czasie. dopiero wstałam na dobre kiedy dojechaliśmy do Warki.
       
      W domu byliśmy ok. 6:00, przywitałam się z mama i poszłam stać . Spałam do 14:00 sama się siebie przestraszyłam. Obudził mnie kociak, zaczął mnie lizać po twarzy. Chyba stwierdził że za długo śpię, i zalegam mu jego ulubioną miejscówkę do drzemki ;p. Dobrze że mnie obudził, bo bym spała jeszcze nie wiem ile haha.. Na pewno szybko nie zapomnę tego wyjazdu. Bardzo miło spędziłam czas.

A w ty jak spędziliście długi weekend ? czekam na odpowiedzi w komentarzach.

P.S. To jeszcze nie wszystkie zdj, postaram się jak najszybciej dodać pozostałe

Do następnej ;]

29 komentarzy:

  1. Oj pozazdrościć wyjazdu, ja również kocham morze i wracam tam jak tylko mam okazję.
    Dziękuję za komentarz :)
    Pozdrawiam :

    http://widze-czuje-slysze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;)
      Morze to takie magiczne miejsce uwielbiam je !!

      Pozdrawiam, mam nadzieję że będzie pani częściej wpadać ;)

      P.S. Byłabym bardzo szczęśliwa gdyby przyłączyła się pani do obserwatorów.

      Dziękuję za komentarz ;)

      Usuń
  2. super zdjęcia :)

    zapraszam na www.show-me-your-emotions.blogspot.com do przeczytania recenzji tuszu do rzęs 'Glazel' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)

      Bardzo chętnie zobaczę recenzje.
      Dziękuję za komentarz oraz byłabym bardzo wdzięczna gdybyś dołączyłam do obserwatorów.

      Pozdrawiam Kasia

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się twój blog !
    Będę odwiedzać go coraz częściej , na pewno będę w odwiedzanych i mam nadzieję , że uczynisz to samo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również będę na pewno częściej wpadała na twój blog.

      Dziękuje za komentarz i za to że obserwujesz . !

      Zapraszam i pozdrawiam . !

      Usuń
  4. boskie zdjęcia.
    pozdrawiam i obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurdeeee, zazdroszczę takiej wyprawy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)

      Dziękuje za komentarze.

      Byłabym bardzo wdzięczna jakbyś dołączyła do obserwatorów.

      Zapraszam i pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Fajny blog i genialne zdjęcia. Zazdroszczę takiego wyjazdu, musiało być cudownie. Zapraszam i pozdrawiam: www.forever2307.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno odwiedzę, dziękuję za komentarz ;)

      Usuń
  7. Bo właśnie najlepsze są takie wypady! wstyd się przyznać ale ja jeszcze ani razu nie byłam nad morzem :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam chęci na taką eskapadę, ja bym zapewne później zapadła w sen zimowy, celem regeneracji:-) Super, że miałyście pogodę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra firma, chociaż jak każda ma swoje dobre kosmetyki ale także i buble, na jeden już się natknęłam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej dziewczyny, właśnie Was otagowałam, skusicie się? :) http://one-hundred-intrests.blogspot.com/2012/05/tag-wiem-co-jem.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, bardzo chętnie . !!

      Usuń
  11. mój długi weekend trwał niestety jedynie 3 dni, ale calymi dniami spacerowalam z psem, wiec bylo spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś otagowana - info na moim blogu pojawi się pod wieczór ; D

    OdpowiedzUsuń
  13. otagowałam was ^^
    szczegóły u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  14. http://dagifoto.blogspot.com/2012/05/chce-dalej-isc-i-nie-pamietac-o.html Zapraszam do mnie!


    morze <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjecia!! obserwuje:*:*:*:*:*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. jejuuu, ale ja bym się wyrwała nad morze. ale mam za daleko.. chciałabym się przejechać tą motorówką. ;)
    piękne zdjęcia.

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha, tez bym chciała jechać nad morze : ) Fajny blog, obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny wypad, zazdroszczę ! ;)
    blog godny uwagi ! pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja tęsknię za morzem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3