środa, 9 maja 2012

Tagowanie . !

Hejka kochani . !
Już trzykrotnie zostałyśmy otagowane, z czego bardzo się cieszymy i mamy nadzieję że jeszcze wiele razy nas to spotka. Niedługo ujawni się tag: Wiem co jem ! Dzisiaj zostałyśmy otagowane  przez The world of dreams, za co ci z góry dziękujemy. Zaczynajmy:


Zasady:
1. Każda osoba musi odpowiedzieć na 11 zadanych jej pytań przez  "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybierz 11 osób do tagu.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w tagu i napisz je w swoim tagowym poście.
4.Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś.
5.  Nie oznaczaj ponownie osób, które już otagowałaś.

Pytania:

1. Twoje Hobby? 
Odp: Sport - siatkówka, sztuka - wszystko z nią związane  i muzyka - brzdąkam trochę na gitarze i pianinie,  ogółem kocham jej słuchać.

2. Masz zwierzaka? A jeśli nie to jakie chciałabyś mieć?
Odp. Mam pupila, kociaka - Tofika .

3. Wierzysz w jednorożce ? XD
Odp. Haha...;p

4. Twój ideał chłopaka w trzech słowach ?
Odp. Inteligenty, romantyczny i przystojny ^^

5. Kolor oczu twojego partnera/partnerki ?
Odp. -----------------------------------

6. Lubisz One Direction?
Odp. Lubie ^^

7. Ulubiony zespół?
Odp. Nickelback/One Direction/Enej

8. Twoja największa wada?
Odp. Gadulstwo, usta mi się nie zamykają ;P

9. Twoja największa zaleta?
Odp. Jestem wariatka, to moja zaleta. Według znajomych nie można się ze mną nudzić . !

10. Ulubiony serial na polsacie?
Odp. Dlaczego ja?

11. Ulubiony styl?
Odp. Tworze swój własny styl. Stawiam na wygodę i intensywne kolory . !

Otagowani:


Pytania dla otagowanych:

1. Czym się interesujesz?
2. Co cie podkusiło do założenia bloga i czy nie żałujesz?
3. Twoje największe marzenie?
4. Co najbardziej chciałabyś wygrać na loterii?
5. Jeżeli byłaby taka możliwość abyś mogła przeprowadzić się w dowolne miejsce na świecie, gdzie byś zamieszkała i dlaczego?
6. Lubisz gotować?
7. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
8. Podaj swoje trzy wady i trzy zalety?
9. Opisz siebie w trzech słowach?
10. Kto lub co jest twoim natchnieniem?
11. Z punktu widzenia blogerki, co cie pasjonuje do tworzenia bloga,  oraz skąd nabierasz siły na dalsze prowadzenie bloga?

To tyle, niedługo spodziewajcie się kolejnego  tagu ;) Bardzo mi miło że miałam szansę korzystania z tagu, to takie dostępne dla wszystkich złote myśli ;p Mam nadzieje że jeszcze zostaniemy otagowane, prędzej czy później . Zapraszamy do czytania naszego bloga i dziękujemy, że jesteście z nami . !

15 komentarzy:

  1. dziekuję za otagowanie :) własnie zaczynam zbierac wszystkie pytania i odpowiadać powoli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki wielkie,a le chyba się jednak nie skuszę :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag.
    nowy post u mnie.zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za otagowanie. mam nadzieje, ze niedługo pojawia sie odp. na moje pytania ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamo, w weekend Dziewczyny, w weekend... ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za otagowanie, ale już odpowiadałam na dwa i na trzeci nie mam ochoty ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. pytanie czy wierzysz w jednorożce mnie rozwaliło XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog na pewno będę zaglądać . Obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam na giveaway sponsorowane
    na
    dagakusnierz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. "czy wierzysz w jednorożce?" hahaha, dobre :D
    Świetny blog!
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No te jednorożce haha.. ja już obserwuje a ty?

      Usuń
  11. Również już wcześniej obserwowałam ;).
    Nie ma Cię na liście ponieważ nie dostałyśmy jeszcze Twojego projektu. Pamiętaj żeby wysłać zgłoszenie i na mój email, i na muffinowej ;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3