środa, 20 czerwca 2012

Alinbrocade ♥

Witajcie kochani,
w tym pocie opowiem wam o Allinbrocade . ! O Albinbrocde powiedziała mi Klaudia, moja przyjaciółka . Prowadzi to dziewczyna o imieniu Ola z Poznania . Nagrywa filmiki w których pokazuje jak wykonać makijaż, outfity, OOTD i wiele innych. Bardzo ciekawie prowadzi swój kanał na YouTube . Dowiedziałam się o tym zaledwie wczoraj, a zaczęło się od filmiku jak przerobić się na Barbie ;p Jest bardzo utalentowana zazdroszczę jej takiego talentu, szkoda że ja nie potrafię robić takiego makijażu ;D Oprócz kanału na YouTube prowadzi bloga, Oficjalny blog Allinbrocade oto link: http://allinbrocade-ob.blogspot.com/ . Można dowiedzieć się dużo interesujących rzeczy, jakieś ciekawostki, ciekawe sposoby aby zadbać o siebie . Na prawdę bardzo ciekawie wszystko przedstawia . Ma również konto na FormSpring: http://www.formspring.me/Allinbrocade na którym można zadać jej pytania dosłownie o wszystko. !
Teraz kilka zdjęć :





To tylko kilka z dzieł tej dziewczyny. Jestem zafascynowana nią i jej talentem. Gorąco zachęcam do oglądania ;D
Zapraszamy również na naszego formspring'a oto link: http://www.formspring.me/Truskawunia . Jeżeli macie jakieś pytania śmiało piszcie ;)
by Truskawa

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam ją :)
    Dzięki za odwiedzenie mojego bloga! ;>

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tez ja uwielbiam, nie ma za co !

      Usuń
  2. Hej fajny blog muszę koniecznie zajrzeć do Alinbrocade
    Dziękuję za miły komentarz
    Obserwuję ;)
    lifesecretsdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie makijaże piękne:)

    Przy okazji odwiedzin Twojego bloga, zapraszam Cię serdecznie na moje pierwsze rozdanie, które kończy się już za 5 dni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zaproszenie, na pewno i z przyjemnością wezmę w nim udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super dziękuje ci kochana ! i przepraszam że tak późno zauważyłam go :):)
    xxAllin:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaa..DZIĘKUJĘ że odwiedziłaś mojego bloga !!!! ♥

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3