sobota, 9 czerwca 2012

Rodzinka

Cześć kochani,
jak wcześniej Wercia pisała ja powiem wam coś o mojej rodzince ;p Mam pięcioosobową rodzinę: tata - Marek, mama - Basia, siostra - Ola, brat - Tomek i ja - Kasia ♥ Moi rodzice są z 1972 roku, w tym roku będą obchodzić 19 rocznicę ślubu. Moja siostra Ola jest ode mnie starsza o rocznikowo 4 lata, jest już prawie pełnoletnia, obecnie ma ukończone 17 lat jednak w grudniu się to zmieni ;D Między mną a moim młodszym bratem Tomkiem jest 8 lat różnicy. Tomek ma obecnie 5 lat, jest ogromnym fanem Star Wars i odpowie na każde pytanie z nimi związane . Oto kilka zdjęć:

Moja siostra:



Ola ma bliską sercu przyjaciółkę Marysię, tak jak ja Wercię ! ♥

Moja mama:
z małym Tomkiem
Mój tata:

Mój brat:


Taki tam mały Tomek
Nie mam jego obecnego zdjęcia ale postaram się dodać jak najszybciej ;p

Do mojej rodziny zaliczam także kociaka, Tofika :
Taki był:

 Taki jest:


 to chyba tyle o mojej rodzince. Bardzo dużo podróżujemy. naprawdę się mocno Kochamy !
 by Katy


6 komentarzy:

  1. Z jednej strony duża rodzina to kłopot ale z drugiej to pewność tego, ze zawsze czeka nas dobra zabawa oraz nie zapomniane chwile :D

    OdpowiedzUsuń
  2. twój brat bardzo słodki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, kiedys był a teraz to zło wcielone ! ;p

      Usuń
  3. hehe. :D siostra gra w siatkówkę ? mhmh kocham to ;3 podobna z siostrą jesteś : ) zazdroszczę że podróżujecie . :)
    obserwujemy ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć mam pytanie. Rejestrowałaś się może na http://shinybox.pl/?ref=5337e5c jeśli nie to jak możesz to to zrób :D Rozdają tu darmowe kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3