piątek, 29 czerwca 2012

Wreszcie Wakacje !!

Witajcie kochani,
od dzisiaj oficjalnie mamy wakacje !!! Zakończyłam już szkołę podstawową nareszcie się uwolniłam ale jest mi przykro  bo zostawiam klasę ! Będę za wami tęsknić kochani, nigdy ale to nigdy was nie zapomnę ! Tyle lat razem, tyle wspomnień nikt mi tego nie odbierze ! Dziękuje wam za wszystko !
       Przechodząc do przyjemniejszych tematów mamy już wakacje ! W poniedziałek przeprowadzam się na borki gdzie spędzę większość wakacji. W ten sam dzień przyjeżdża Klaudia moja przyjaciółka  która obecnie jest w Szwecji ! Więc życzę wszystkim udanych, radosnych i szalonych wakacji !! Oczywiście nadal będziemy pisać ale ja rzadziej więc oddaje stery Weronice. Do zobaczenia . !

 Nadajcie tym wakacje niepowtarzalność,
 szczyptę szaleństwa i korzystajcie z życia.
 Róbcie tak żeby mieć co wspominać w chłodne
 zimowe wieczory przy kubku gorącej czekolady. 
UDANYCH  WAKACJI !!

by Truskawa 

4 komentarze:

  1. miłych wakacji. + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ` Przyjemnych wakacji i fajne zdjęcie ; )) + Zapraszam ! już wróciłam ; ) - http://niusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcie!!! Bardzo ciekawy blog, będę zaglądać:)
    Zapraszam do mnie na konkurs i rozdanie:)
    http://kosmetykiimoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. udanych i słonecznych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3