sobota, 23 czerwca 2012

Wypad nad zalew

Cześć wszystkim,
dzisiaj mam zamiar udać sie nad zalew na Borki taki mały wypadzik z moją przyjaciółką Wiktorią i jej młodszym bratem Kacprem. Dokładnie tydzień temu również byłam na Borkach tylko większą grupa. Byłam ja, Weronika, Wiktoria, Kinga, Ada, Daria i druga Weronika .  Zrobiłam kilka fotek oto one :

Razem ♥
Nie ma to jak granie w wodzie ♥
Mina Wiktorii bezcenna ;D
Hlup !! ;p
Wercia ;**
Weronika i Kinga
Opalanko !
Taka tam Wiktoria ;**
Gra w siatkówkę - Me gusta <33
Kochane Borki ♥
Taka tam moja paczka no i jeszcze Oskar brat Ady był z nami. Przy okazji był festyn z okazji dnia strażaka i przepłynęłyśmy się motorówka do okoła zalewu. cały dzień ogółem miło wspominam chociaż była mam dość bolesna sytuacja ale na szczęście nic złego się nie stało . ! A wy jak spędziliście pierwsze ciepłe dni lata ? Odpowiadajcie w komentarzach . ! 
by  Truskawa

4 komentarze:

  1. Nie ma to jak mini imprezka na d wodą z przyjaciółmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia ;)

    Zapraszam na mojego bloga http://worldbymala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3