sobota, 28 lipca 2012

Na działce ;D

Siemka wszystkim,
przepraszam ze tak dawno ie pisałam ale nie miałam czasu. tyle się dzieję . ! jednak postaram się nadrobić ;D
      W Każdym razie dzisiaj pojechałam na działkę do mojego chrzestnego. Rano wyjechaliśmy byliśmy na miejscu koło 11:00. Na początku jak zwykle sztywno. potem weszłam do basenu a razem ze mną moi bracia Tomek i Kuba  (kuzyn) . Typowe chlapanie, nurkowanie, kto dłużej wytrzyma pod woda itp. Był także mój drugi brat cioteczny (syn chrzestnego) Maks, w wieku Tomka. I jak to młodsze rodzeństwo ciągle nam dokuczali i tak zaczęła się wielka bitwa na wodę . Na całej działce była woda można nazwać powódź. Między czasie coś przegryźliśmy. było jedzenie, muzyka i woda nic więcej do szczęścia nie potrzeba, no i oczywiście odpowiednie towarzystwo. Pod wieczór umyliśmy samochód było mnóstwo chlapania i piany. Kiedy skończyliśmy myć zauważyłam że moja mama wraz z ciocia poszła do ogródka. Zbierały ogórki. Także zaczęłam, powiem wam ze nie wiedziałam ze ogórki tak kują hahah XD Zebrałam największego, spodobała mi się ta zabawa w ogrodnika . Później pomogłam  cioci z fasolą, marchewkami, pietruszka, burakami, porami i cebulą. Około  godziny 21:45 zapakowaliśmy się do samochodu. wszyscy zapięci przygotowani do podróży, ja założyłam słuchawki na uszy a tu nagle Kuba zdjął mi słuchawki i mówi akumulator nie działa. Tak się zaczęliśmy brechtać że aż z fotela spadłam hahahha ;D nie no po prostu nie ogarniam . no i był szacher-macher z kabelkami  akumulator działa. no i wyjechaliśmy. Jak zwykle słuchając muzyki wpatrywałam się w okno. Widziałam przepiękne zjawisko unoszącej się mgły nad ziemią, ale nigdy nie widziałam jej tak wysoko dobre 2 metry na ziemią. Dzisiejszy dzień zaliczam do udanych. Tak jak większość dni tego lata. Jutro szykuje się na wypad nad jezioro. Pojedzie ze mną przyjaciółka Wiktoria, również jest blogerką ;) (link zostawię pod postem) Mam nadzieję że pogoda dopisze.
Pisałam mocno w skrócie ale mam nadzieję ze zrozumieliście ;D

A wam jak mijają wakacje ? Piszcie w komentarzach . !!

Link do bloga Wiktorii : http://story-of-my-lifex3.blogspot.com/

1 komentarz:

  1. Widzę że miło spędziłaś dzień :)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3