sobota, 25 sierpnia 2012

Edyta&Weronika

Siemka wszystkim,
dzisiaj spotkałam się 2 raz z Edytą i Weroniką dziewczynami z mojej przyszłej klasy. Są przyjaciółkami tak jak ja i Wera do tego mocno zakręcone za co bardzo je lubię. Spotkałyśmy się pod Stokrotką, potem poszłyśmy do M1. Z M1 do biedronki po lody. W końcu poszłyśmy na SkatePark ! Zaczęłam robić zdjęcia i jak później z tego wyszła z tego sesja ;p Oto jej wyniki :

Edyta:
















Weronika:









Razem:









To tyle ;D Dzisiejszy dzień zaliczam do udanych ! Strasznie się dzisiaj nachodziłam ale było warto !

4 komentarze:

  1. 2 u Edyty i wszystkie u weroniki mi sie podobają! ;-)
    Zapraszam w wolnej chwili. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś otagowana na moim blogu: http://www.ciasteczkowy-pamietnik.blogspot.com/2012/08/tagi-3.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie zdjęcia :D
    + obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3