piątek, 10 sierpnia 2012

Rozstanie..

Część wszystkim,
wczoraj do Szwecji wyjechała moja przyjaciółka Klaudia. Rano zaspałam, ustawiłam sobie budzik na czwartą ale nie zadzwonił, obudziłam się o 5:01 wyjrzałam przez okno i widziałam jak mama Klaudii pakuje ostatnie bagaże. Zerwałam się szybko, ubrałam, rozczesałam  włosy i wybiegłam z domu. Winda była na 10 pietrze więc zbiegłam po schodach. Okazało się że Klaudii nie ma jeszcze w samochodzie a nawet jeszcze śpi. Kamień spadł mi z serca. Pojechałam z Klaudii mamą na górę, obudziła Klaudię powiedziała że przyszłam się pożegnać to się zerwała na równe nogi. Klaudia się ogarnęła i zeszłyśmy na dół.Chyba z 15 min albo dłużej się przytulałyśmy nie mogłyśmy się rozdzielić. Ale w końcu musiał nadejść ten moment Klaudia wsiadła do samochodu. Łzy stanęły mi w oczach. Mama Klaudii odpaliła silnik i odjechały, szłam a wręcz biegłam za samochodem do momentu wyjazdu na ulicę. Rozbeczałam się wróciłam do domu i nie mogłam powstrzymać się od płaczu. Ten płacz tak mnie wykończył że aż zasnęłam. Kolo godziny 9 wstałam ponownie. O 12:00 pojechałam autobusem do siebie do domu. Koło 16:00 poszłam na urodziny do przyjaciółki Wiktorii z Story of my live <--KLIK na jej blogu poznacie szczegóły imprezy. O godzinie 21:30 wróciłam na borki do babci. Przy bramie spotkałam swojego brata ciotecznego Czarka którego z 3 lata albo więcej nie widziałam. Dzień należy do 50/50 z jednej strony wesoło z drugiej smutno. A wam jak mijają wakacje .?? Może też mieliście ostatnio bolesne rozstanie albo udaną imprezę . ??

4 komentarze:

  1. dziwi mnie to czemu znowu wyglad waszego bloga przypomina wyglad mojego,nagłowek taka sama technika jak u mnie echh,dziwne ze blogerki nie maja swojego stylu,i nie stac ich na inny samemu wymyslony naglowek : >

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt że ty masz podobną technikę nie znaczy że ja od cb ściągam. Przeglądam blogi to co 3 ma taki nagłówek więc sama się zastanów czy jesteś fair. Po za tym ja twojego bloga zbytnio często nie odwiedzam więc niby skąd miałabym wiedzieć że macie podobny wystrój ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dziwne bo mi sie w statystykach pokazuje ze czytasz..
      nie nie maja takich

      Usuń
    2. no to widocznie nie przeglądasz blogów takich jak ja, w statystykach ci pisze tylko kto odwiedził a nie kiedy i ile razy

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3