sobota, 11 sierpnia 2012

Takie tam z nad morza..;p

Siemka wszystkim, bądź co bądź nad morzem w Kołobrzegu byłam w zeszłym tygodniu ale mniejsza, dzisiaj zgrałam zdjęcia których też nie ma zbyt wiele. 4,5 nie więcej a może nawet mniej.. Mniejsza o to przejdźmy do zdjęć:

Podczas podróży
Od razu po przyjeździe
Molo o świcie ;p
Falochrony
Fontanna na Rynku
Wyjazd był udany ! Popływałam, zasmakowałam słonej wody ;/ Pograłam w siatkówkę, ograłam przy tym siostrę 2:0 i zdobyłam nowe umiejętności jeżeli chodzi o siatkówkę. Trening dla licealistów jest trochę męczący ale do przeżycia ;p Przy okazji spotkałam koleżankę z Radomia. Miałam z kim pogadać. No Kołobrzeg nie jest już dla mnie obcy. Był ktoś może ??

7 komentarzy:

  1. To dobrze, ze wszystko wyszło tak jak trzeba:0
    Super fontanna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także najbardziej się podoba szkoda że woda tak zielona ;/

      Usuń
  2. Dziękuję za komentarz i obserwację mojego bloga :)
    Podoba mi się twój i masz śliczne fotki, więc również zaobserwuję :*

    Zosia z banana-mousse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite widoki - drugie zdjęcie świetne ;)

    Dziękuję za obserwację, ja także dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, na czwartym zdjęciu w moim nagłówku jest kot, a nie pies.;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie miałam na myśli nagłówka tylko te zdjęcia z nad morze. Na czwartym od góry jest biegnący pies w tle ;p

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3