piątek, 24 sierpnia 2012

Zabawa w Piaskownicy


ZABAWA W PIASKOWNICY 
Ten filmik jest o naszej zabawie w piaskownicy to było coś ! Przekonałam się że rzeczywiście niezapomniane wspomnienia nie są planowane ;D Rozkopaliśmy cała piaskownice ale mieliśmy jazdy. Zapraszam :
Tylko nie śmiać się z muzyki, typowe disco polo ta piosenka mnie rozwala przebój na borkach xd haha..;D


Chyba 2 dni pod rząd się bawiliśmy. Pierwszy dzień totalna improwizacja kopałyśmy rękami. całe byłyśmy w piachu, pozdzierał mi się lakier. Ale było warto. Drugi dzień wzięliśmy łopaty i wykopaliśmy pół piaskownicy. Odwaliliśmy kawał dobrej roboty. Ten dół pozostał do dzisiaj !

8 komentarzy:

  1. obserwuje, czekam na ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, nie ma to jak dobra zabawa :)
    Dziękuję za dodanie mojego bloga do obserwowanych, ja też dodałam twojego :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Super . :D

    Zapraszam na mój blog:
    http://www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com/
    Jeśli ty zaobserwujesz mój, ja się zrewanżuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mega filmik :) ale musiała być niezła zabawa !
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3