poniedziałek, 10 września 2012

Odwiedziny

Hejoo..
w piątek i niedzielę odwiedziłam moich znajomych na borkach.
      Piątek był deszczowym dniem, wzięłam tomka ze sobą. Posiedzieliśmy na boisku, pogadaliśmy, chłopaki oczywiście mi brata podenerwowali xd  Poszliśmy do sklepu ,,Słoneczka" wymieniłam 3 paczki Cheestos, wygrałam kolejne 3, potem 2 a na końcu 1, Michał też wymieniał ;p Jola poszła wcześniej;/ zostałam z chłopakami. oni zaczęli się rzucać czereśniami, przy tym Tomek dostał w głowę ;/Michał zapamiętam ci to ! ;D Teraz kilka zdjęć:



Natomiast w niedziele mieliśmy śliczna pogodę ! Przyjechałam koło 15, chłopaków nie było więc siedziałyśmy z dziewczynami. Poszłyśmy na domki, na boisko, i na oponę :


Koło 18 chyba przyszły chłopaki: Jakub, Kacper a potem Michał. poszliśmy na przedszkole i graliśmy  w berka. Michał poszedł ale za to przyszedł Ksawery. Chłopki dorwali leszczynę i zaczęli zrzucać orzechy !

Kilka zjadłyśmy ;D Później przeszłyśmy się prze betbojo, kasztanową i pod blok. Ja poszłam na autobus a
jola do domu . To był udany dzień !

5 komentarzy:

  1. super zdjęcia, coś czuję, że będę częściej wpadała na Tw bloga :D :* zapraszam do mnie, odwdzięczę się za każdy komentarz i obserwację :D
    http://seconddiffrentworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. haha widzę, że mieliście niezłą zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne foty, widać, że zabawa była udana :)

    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga oraz na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sesja zdjęciowa :))) www.duskab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3