wtorek, 4 września 2012

Pierwszy dzień szkoły

Siemka wszystkim,
no dzisiejszy dzień nie był aż taki zły. Udało mi się nie kocili mnie, Weronika dała się na ostatniej przerwie. Mam fajną klasę, w każdym razie dziewczyny dzisiaj poznałam, chłopaki jakoś się nie odzywali. Ale jutro to nad robimy . Mam bardzo miłą młoda wychowawczynie od j.polskiego ;D jak zwykle lekcje organizacyjne nuda.. ostatni miałam niemiecki i  chociaż zbytnio za nim nie przepadam to chociaż tam coś porobiliśmy. ja, Oskar, maciek i Kacper tylko mieliśmy niemiecki w podstawówce i musiałam tłumaczyć wszystko całej klasie bo chłopaki jakoś nie byli skłonni tłumaczyć. Bardzo spodobała mi się nauczycielka, miła ;p A wy jak po pierwszym dniu ??

I znowu te prace domowe ;p

5 komentarzy:

  1. jak narazie całkiem luźno, ale za niedługo znów się zacznie harówa.
    świetna koszulka

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog i notka :)
    Moze poobserwujemy ? ;>
    Odp pod moją notką :)
    welcome-in-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym wrocila do szkoly:P zapraszam do mnie;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh.. te lekcje.;/
    Mnie też rok temu nie kocili ! :))
    Pozdrawiam fraiselife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3