czwartek, 20 września 2012

Rajd I klas ;D

Siemka,
wczoraj byłam na rajdzie I Klas było zarąbiście. Jak to się mówi swoja klasę dopiero poznajesz na wycieczce i to prawda, wszyscy pokazali się z innej strony, większość z tej lepszej ;D Pojechaliśmy do lasu, do miejscowości Janiszew . Z tamtą przeszliśmy trasę 2-3 km, strasznie krótko szliśmy chyba 10 min tak mi się wydaje, doszliśmy na miejsce. Było już rozpalone ognisko i czekały tam 3 inne klasy pierwsze które pojechały wcześniej. Wszyscy wyciągnęli kiełbasy, i zaczęła się walka o patki do pieczenia. potem zaczęliśmy się rzucać jedzeniem, moimi krakersami xd. Które wylądowały na kiełbasie Dawida. Razem z piscie, paluszkami i czymś jeszcze nie pamiętam..;p Później był rzut kaloszem hehehszy..;D Zajeliśmy chyba 3 miejsce ;p I konkurs wiedzy szkolnej. Wygrałam pióro ! takie roźiowe XD Potem siedzieliśmy na placu, n a drabinkach chłopaki się wydurniały między innymi: Kuba, Bartek, Mateusz Oska i Dawidy ;p. Nakręciłam kilka filmików i porobiła zdj oto one:

Dotarliśmy na miejsce ;D
Ognisko ♥
Weronika - Yeti xd
Nasze pierwsze zdjęcie grupowe ;*
Oto moja nowa klasa ♥
Filmiki wstawię później ;p Wypad ogółem zaliczam do udanych. 
Teraz poznałam prawdziwe oblicze mojej klasy. 
Kocham Was ♥

6 komentarzy:

  1. To fajnie, że masz fajną i to jest najważniejsze, ja też mam na prawdę ekstra, chociaż na początku nie bardzo się na to zanosiło :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja lubię klasowe wycieczki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe , bardzo fajne zdjęcia !
    widzę że niezły ubaw mieliście < 33

    zapraszam :
    welovebaranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :)
    bardzo fajnie tu u Ciebie :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3