poniedziałek, 3 września 2012

Rozpoczęcie roku szkolnego

Siemka wszystkim, wiem dawno nie pisałam. Ale teraz już wróciłam z borek i znowu pojawia się systematycznie posty. Dzisiaj pierwszy dzień roku szkolnego.Tym razem nie wróciłam do starych znanych murów.  No jakoś przeżyłam. Poszłam rano po Weronikę. O 8:46 miałyśmy autobus jednak był taki zapchany ludźmi że poszłyśmy na piechotę. Na sali gimnastycznej wszyscy stali tacy z spięci dopiero w klasie jakoś się luźniej zrobiło. Oczywiście wszystkich obczaiłam. No nie jest tak  źle jak myślałam, xd hahah..;D
Specjalnie na rozpoczęcie kupiłam sobie buty i spódnice:



Jutro pierwszy dzień: ! Nie mogę się doczekać poznać moja klasę i zwiedzić szkołę, a zarazem się boje że mnie będą kocić ;/ Jutro mam polski, gddw, matematykę, fizykę w-f, historie i niemiecki lub informatykę. Jestem już spakowana i do szkoły gotowa chociaż nie chce tam iść ale chce poznać ludzi żeby mieć z kim jazdy porobić. W sobotę byłam na zakupach do szkoły:


takie tam najpotrzebniejsze rzeczy. A wy macie już wszystko do szkoły ?? Mi brakuje jeszcze 4 książek ;D

Niedługo wstawi kolejny filmik z całych wakacji. Zapraszam !

Do zobaczenia ;]

1 komentarz:

  1. Mi brakuje dwóch ćwiczeń ;)
    Nie martw się dasz sobie radę w szkole :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3