niedziela, 23 września 2012

Takie tam ;D

Siemka,
pierwsze pytanie jak podoba wam się nowy wygląd blog ??  A tak po za tym to przeglądałam folder i znalazłam kilka starych zdjęć z dziewczynami. To był wypad na sesje dla Wiktorii na borki. Zabrałam się z nimi przy okazji ;p I nie pożałowałam !





To tyle nie mam dziś jakoś weny ;/ Może coś wykombinuje ;p Jutro znowu szkoła cały weekand przeleżałam w łóżku. ;/ Jakiś zamulony ten dzień sama nwm czemu ??! Mam nadzieję że w szkole będzie się coś dziać. Aż trudno uwierzyć ze to już 4 tydzień !

14 komentarzy:

  1. Ale macie piękne włosy. Chcę je. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. och ten kot jest po prostu zabójczy. Dziękuję za miłe słowa. Przy zdjęciach najważniejszy jest fotograf ;) :D:D:D czyli zasługa fotografa;) pozdrawiam cieplutko.
    widzę, że dzieje się w twojej szkole dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny nowy wygląd bloga :)
    a zdjęcia bardzo pozytywne,oby takich więcej :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :)
    bardzo fajnie tu u Ciebie :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne fotki ^^ obserwuję ; ]

    OdpowiedzUsuń
  6. sesje z przyjaciółkami są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. p.s. ostatnie zdjecie najbardziej mi się podoba. tyle włosów ...... ech pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie zdjęcie jest super! Śliczny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnie zdjęcie cudowne !
    zapraszam do mnie: http://domqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog
    obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że jesteście uśmiechnięte :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3