sobota, 15 września 2012

Troll Face

Siemka wszystkim,
 jesteśmy już 2 tygodnie po rozpoczęciu roku, a ja już jestem chora. ;/ Zwykle bym się cieszyła, ale sama nie wierze w to co powiem - chce iść do szkoły. Mam taką świetna klasę, co ja będę robić bez niej. Po za tym w środę mam rajd integracyjny I klas i muszę na niego iść. Miałam dzisiaj jechać do Joli na borki ale chyba nie pojadę, muszę się wyleczyć przez ten weekand. Wczoraj przyszła do mnie Wiktoria, także prowadzi bloga Story of my life <--KLIK najpierw siedziałyśmy u mnie. Później przyjechał mój tata więc wyszłyśmy na dwór.  Poszłyśmy na cudy. Nikogo nie było więc idziemy na boisko. Nagle Wika mów,, A.. troll face Piotrek ;p" A ja takie gdzie ?? A ona : na boisku. Wika chciała iść ale ja tam nadal chciałam iść na boisko bo dawno tam nie byłam. No i siedzimy.

Weszłyśmy na domek, na rurę. Pohuśtałyśmy się, pokręciłyśmy się. A potem znowu wróciłyśmy na rurę. Z Piotrkiem był Oskar zaczęli w nas kopać piłką. Na początku parę razy nie trafili, później dostała Wika, potem celowali we mnie ale ja złapałam piłkę. Piotrek złapał mnie za nogę i próbował  zrzucić a Oskar w tym czasie chciał mi wyrwać piłkę. Ale mu się nie udało i spadłam z piłką;p Poszłyśmy na huśtawki i znowu zaczęli  w nas kopać. Zaczęliśmy trochę gadać. Potem zabraliśmy im piłkę, i zaczęłyśmy grać. Przyszedł Piotrek i chciał żeby Wika mu podała to strzeli gola, a ja stałam na bramce. No i Wika mu podała a on piłkę nam zabrał ;p hahah..;D Chłopaki poszli to my poszłyśmy na cudy. Spotkałyśmy Ole, Martę, Plastusia i Złotowłosą xd Tak koło godz. 19:45 rozeszłyśmy się. Wracam do domu i nagle patrze Oskar i Piotrek ;D Wiedziałam że ich spotkam, miałam takie przeczucie. wróciłam do domu i byłam taka padnięta że po 5 min zasnęłam. Teraz muszę się wykurować, żeby iść na ten rajd, i ogółem do szkoły. A po za tym za tydzień czeka mnie kolejny rajd tym razem survivalowy. -3-dniowy. Będzie się działo!

2 komentarze:

  1. nieraz mam ochotę się rozchorować i odpocząć od tej nauki,ale w sumie to potem nie chciałoby mi się nadrabiać zaległości ;D poza tym to szkoda też tracić te wszystkie przypały ze znajomymi .
    zdrowiej ;*
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;*
      na pewno odwiedzę, uwielbiam twój blog ♥

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Za każdy się odwdzięczam :3